אם אתם קוראים את mako תרבות מדי יום (ואנחנו יודעים שאתם קוראים), גם אתם כנראה כבר הבנתם כמה קשה לעקוב אחר כל הסרטים שיצאו במהלך 2017. מההצלחה הענקית של גל גדות ו"וונדר וומן", דרך "תברח" המפתיע, ועד הקאמבק של "בלייד ראנר 2049" - יצאו השנה לא מעט סרטים מדוברים, וזה עוד לפני שבכלל הגיע "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי". 

אך אל תמהרו להרים ידיים - יש עבורכם עוד תקווה, ולמזלכם, אנחנו לא מתכוונים לבינג' מתיש של עשרות סרטים עד סוף החודש. עמוד היוטיוב "Sleepy Skunk" מצא פתרון יעיל למדי והכין כמיטב המסורת שלו מאש-אפ ענק מתוך כל הסרטים הכי חשובים ומדוברים שיצאו השנה, כדי להקל עליכם את ההשתתפות בסיכומי השנה של שיחות הברזייה.

בנוסף לאלה הנ"ל, הטריילר בן הכמעט 7 דקות כולל כמעט כל סרט שאתם יכולים לחשוב עליו - "כוכב הקופים: המלחמה", "ליגת הצדק", "מהיר ועצבני 8", "בייבי דרייבר", "ספליט", "רצח באוריינט אקספרס", "פאטי קייקס", "אמא!", "חולי אהבה", "ספיידרמן: השיבה הביתה", "היפה והחיה", "דאנקרק", "קוקו" ועוד רבים טובים (יותר ופחות, גם "משמר המפרץ" שם). כעת נותר לכם רק לשנן משפטים כמו "אה כן, 'תור' החדש היה קורע מצחוק", ו"הסצנות של גל גדות ב'ליגת הצדק' היו די מדהימות" - ואתם בכיוון הנכון.


mako תרבות בפייסבוק