שון יאנג, שחקנית וכוכבת בלייד ראנר ואייס ונטורה נמצאת במרכז תקרית יוצאת דופן בעולם הקולנוע, כשפרצה למשרדי חברת הפקה עמה הסתכסכה, וגנבה ציוד עריכה ומחשבים בשווי אלפי דולרים. יאנג פוטרה מתפקידה כבמאית של סרט דל תקציב בשם Charley Boy, ולפי החשד החליטה לנקום, פרצה עם בנה למשרדי ההפקה וגנבה מחשבים וציוד עריכה יקר ערך. השחקנית הוותיקה, שזהו הסרט הארוך הראשון אותו הייתה אמורה לביים, מבוקשת לחקירה במשטרת ניו יורק.

מפיק הסרט תימות'י היינס מסר בסוף השבוע כי צילומי הסרט הופסקו בגלל השוד המפתיע.  לדבריו, יאנג פרצה למשרדים עם בנה קווין, לכאורה במטרה לאסוף את חפציה האישיים, אך לקחה עמה גם את שני מחשבי העריכה של ההפקה, עליהם כל חומר הגלם של הסרט. מקורות במשטרה מסרו כי יאנג צולמה במצלמות האבטחה יחד עם גבר בשנות השלושים לחייו, כשהם גונבים מחשבים ניידים בשווי 12 אלף דולר. לדברי היינס, "אפשר לראות אותה גונבת את ציוד המחשוב, נכנסים ויוצאים ונכנסים, כאילו אנחנו ב-1945 ואין בכל פינה מצלמות אבטחה ברזולוציה גבוהה". הוא סיפר כי השניים שמו את הציוד בואן שחור ונסעו מהמקום.

בשעות לאחר האירוע, שותפה של יאנג לכתיבת הסרט שלח לה הודעות, ביקש ממנה להחזיר את הציוד וכתב, "את קרובה לליבי ובתפילותיי". לפי התכתבות שהגיעה לעיתון הפוסט, יאנג ענתה לו, "אם ככה אתה מתנהג לקרובים לליבך, אז בבקשה תחרבן אותי מהתחת שלך במהירות האפשרית, האהאהא". לדברי המפיק, הוא החליט להעביר אותה מתפקידה אחרי שבוע בלבד. יאנג ניסתה לגרום לפיטוריו של יאנג, אך המפיקים האחראיים התעברו ופיטרו אותה.

הבמאית המודחת חזרה למשרדי ההפקה כמה פעמים כדי לקחת את חפציה, מה שעורר חשד בקרב העובדים, שהחליפו את המנעול ואסרו עליה להיכנס למקום ללא ליווי. לדברי היינס, "היינו מודאגים כי כולנו קיבלנו את התחושה שהיא לא חוזרת רק בשביל לקחת את חפציה, ולכן היא כל הזמן השאירה פה דברים". לטענתו, יאנג ומי שהוא חושד שהוא בנה, טיפסו דרך חלון השירותים כדי לפרוץ למשרדים, וכעת הם מבוקשים לחקירה במשטרת ניו יורק: "הוצא צו למעצרה והיא עומדת להיעצר, והיא תלך לכלא בגלל זה, כי זה בערך הדבר הכי טיפשי שהיא עשתה בחייה".

שעות חדות אחרי שהתפרסמה התקרית, יאנג למגזין "פיפל" את גרסתה לאירועים: "הייתי אמורה לקחת את חפציי מהדירה בה שהיתי עם היינס והמפיק דומיניק מרטיני. ציפו לבואי וההגעה תואמה עם בעל הבניין. כשהגעתי, אף אחד לא קידם את פניי אבל הדלת הייתה פתוחה, אז הנחתי שהיא הושארה פתוחה בשבילי. לקחתי את מה שחשבתי שהם חפציי, ומאוחר יותר גיליתי שטעיתי. יצרתי קשר עם מרטיני כדי לארגן את החזרת שני המחשבים הניידים שלהם, ושהם יחזירו את שני המחשבים שלי". היא הוסיפה כי המשטרה לא יצרה עמה קשר בנוגע לסיפור.

לדברי היינס, הגרסה של יאנג מסרה היא שקרית, והוא הוסיף כי באחת המחשבים שלקחה המקלדת היא בשפה הרוסית, כי אחד העורכים הוא רוסי: "הסיפור שלה על הטעות לא מחזיק מים, במבט קצר היא הייתה יכולה לראות שהמקלדת ברוסית". מקורות בהפקת הסרט מכחישים כי יאנג יצרה איתם קשר, והוסיפו כי לא ייתכן שהמשרדים נשארו פתוחים, עם כל הציוד היקר שהיה במקום. דובר משטרת ניו יורק מסר כי הם אינם מודעים לשינוי במצב, וכי יאנג עדיין מבוקשת לתשאול בחשד לפריצה וגניבה.