גל גדות וונדרוומן
עוד 10 חודשים להתאמן
קיץ 2015 הסתמן רק לפני כמה חודשים כעמוס והמטורף ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, אבל אחרי אתמול (שישי) נראה שהוא יהיה קצת פחות אטרקטיבי, לפחות מנקודת מבט ישראלית. "באטמן נגד סופרמן", סרט ההמשך ל"איש הפלדה" שצפוי לכלול גם את גל גדות בתפקיד וונדר וומן, נדחה על ידי אולפני וורנר בכמעט שנה וצפוי לצאת ב-6 ביוני 2016.

ההחלטה של הוורנרים לא ממש מפתיעה בהתחשב בכמות הכסף (130-200 מיליון דולר, תלוי לאיזה דיווח אתם מאמינים) העצומה שמושקעת בפרויקט הזה. אף אחד לא אוהב להפסיד בהוליווד, בוודאי לא בפרויקט שאמור להוליד לפחות סדרה עצמאית אחת (וונדר וומן) ולהוביל לסרט הגיבורים הגדול של DC: "ליגת הצדק". על פי שמועות שנפוצו השבוע, מתכננים בוורנר לצלם את שני סרטי הענק בזה אחר זה, עוד סיבה טובה להמתין קצת עם קרבות הטיטאנים של גיבורי העל.

בהודעה הרשמית של אולפני וורנר לא תמצאו, כמובן, שום רמז לשיקולים האלה. הדחייה, לדבריהם, נעשתה כדי "לאפשר ליוצרים להתעמק בחזון שלהם, זאת בהתחשב במורכבותו של הסיפור". כזכור, "באטמן נגד סופרמן", צפוי להציג עימות בין איש העטלף המבוגר (בגילומו של בן אפלק) שיאבק ביליד קריפטון (הנרי קאוויל) וככל הנראה השניים צפויים להיאבק גם בנבל גדול נוסף שזהותו טרם ידועה. אל תוך הקלחת הזאת נזרקה לפני מספר חודשים גם גל גדות, שתיכנס לנעליה של האמזונה.