מאז רכשה דיסני את הזכויות למותג המצליח ביותר בתולדות הקולנוע והודיעה על כוונתה להחזיר את הסדרה למסך הגדול, גורם כל שבריר ידיעה על הסרט החדש להתרגשות עצומה בקרב המעריצים. ההיסטריה הגיעה לשיא חדש בשבוע שעבר כשמפיקי הסרט (ובראשם הבמאי, ג'יי ג'יי אברמס), הכריזו על אודישנים פתוחים לקהל הרחב לראשונה בתולדות סדרת הסרטים. התוצאה המידית הייתה תור ארוך של מאות מועמדים נלהבים שהגיעו לתפוס מקום כבר בשעות המוקדמות של בוקר אפרורי וגשום בעיר בריסטול.

על פי ההודעה הרשמית של דיסני החיפושים מתמקדים באיוש שני תפקידים לסרט השביעי, שייצא ברחבי העולם בדצמבר 2015. הראשונה היא רייצ'ל, נערה בת 18 שאיבדה את הוריה בגיל צעיר ונאלצה לשרוד בכוחות עצמה. תקופת הילדות המורכבת הפכה אותה לקשוחה, עצמאית ובעלת חכמת רחוב. על המועמדות להיות "נאות, חכמות ואתלטיות" בנוסף להיותן בנות 16 ומעלה.

התפקיד השני הוא זה של תומאס. גבר צעיר בן הגילאים 19-23, שגדל בלי דמות אב בחייו. על אף הדימוי העצמי הנמוך שלו, הוא חכם, אמיץ ודוגל בגישה שלא לקחת את החיים ברצינות גדולה מדי. גם לתפקיד זה הדרישה היא למועמדים "יפים, חכמים ואתלטים" כשהפעם הרף הוא גיל 18 ומעלה. האודישנים בבריסטול היו הראשונים מבין חמישה שייערכו בהמשך החודש גם בגלזגו, לונדון, מנצ'סטר ודבלין.  

אודישנים למלחמת הכוכבים (צילום: rawstory)
לפחות התלבושת אחידה. מעריצי סטאר וורז באודישנים | צילום: rawstory
"כל מה שאני צריך לעשות כדי להתקבל זה פשוט ללכת לפאנל של המלהקים ולומר להם: 'אני האיש שלכם'", אמר אחד האוהדים שחיכו בחוץ כשהוא אוחז בחרב אור כחולה ומחכה את הקול העמום של דארת' ויידר, "אחרי הכל, יש לי ניסיון עם הכוח". מועמד אחר שהספיק להיכנס ולנסות את מזלו סיפר שהמבחן שלו ארך 25 שניות בלבד. היינו מהמרים שזה לא ייגמר עם השם שלו בקרדיטים.

מעטה הסודיות הקיצוני שעוטף את הפקת הסרט מונע בשלב זה מלהבין עד כמה מרכזית תהיה חשיבותן של שתי הדמויות לעלילה. מאחר ומדובר בשני יתומים מאב אפשר לפסול כבר כעת את ההשערה שמדובר בצאצאים של לוק או האן סולו. מעבר לזה? נצטרך כנראה להמשיך ולהתאזר בסבלנות עד שהתשובות הראשונות מהסט יתחילו להגיע. 

>> בואו לפייסבוק שלנו