אין תמונה
משדות הכותנה של לואיזיאנה למלחמות בחלל. לופיטה ניונגו
שבועיים אחרי טקס האוסקר והזכייה ההיסטורית שלה, לופיטה ניונגו היא אחד השמות החמים והאהובים ביותר בהוליווד. זה גם הזמן שבו הצעות מפתות מפרויקטים שונים מתחילים לזרום לכיוונה וההחלטות שיתקבלו עשויות להשפיע על הקריירה שלה. כעת מסתמן שניונגו עומדת לעשות את המסלול של ג'ניפר לורנס ולהציב את עצמה במרכזה של סדרת סרטים שתהפוך ללהיט בינלאומי.

על פי דיווח באתר Latino Review קיימה ניונגו פגישה סודית עם לא אחר מאשר במאי "מלחמת הכוכבים 7", ג'יי ג'יי אברמס. הפגישה נערכה ימים ספורים לפני טקס האוסקר, כשאתרי ההימורים והמומחים כבר הציבו את כוכבת "12 שנים של עבדות" כפייבוריטית הברורה לזכות בפרס. בתגובה לשאלה שהופנתה למקורביה של השחקנית, נאמר: "אנחנו לא יכולים לדבר על זה". מסוג התשובות שמעלות את החשד שהעסק כמעט סגור.

ניונגו, ילידת מקסיקו, גדלה בקניה לפני שעברה ללמוד בארה"ב. אחרי שסיימה תואר במשחק מאוניברסיטת ייל היוקרתית, קיבלה את התפקיד ששינה את חייה. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר עשויה ניונגו לגלם בסרט החדש את אחת מצאצאיותיו של אובי וואן קנובי, תפקיד שהוגדר כבר בתחילה כ"לא לבן" על ידי מלהקי הסרט. שמועה אחרת טוענת שניונגו דווקא צפויה לעבור לצד האפל, ולככב כלוחמת סית' לצידו של אדם דרייבר, שהוזכר כמועמד מוביל לתפקיד הנבל.

לופיטה נ'יונגו - סאג 2014 (צילום: Ethan Miller, GettyImages IL)
גיבורה או נציגת הצד האפל? | צילום: Ethan Miller, GettyImages IL
הבחירה בניונגו מתאימה לחזון שחשף אברמס בתחילת הדרך, ובו טען שהסיפור החדש יהיה מגוון יותר מבחינה אתנית. אישור רשמי מדיסני או מאברמס לא התקבל כמובן, אבל ככל שמועד תחילת הצילומים בקיץ מתקרב, כך גם התשובות לגבי מי יהיו הכוכבים הראשיים מתקרבות. שמה של זוכת אוסקר על הפוסטר בוודאי לא יזיק ליחסי הציבור של הסרט שמשגע מיליונים ברחבי העולם וצפוי לצאת בדצמבר 2015. 

עוד בערוץ התרבות