1. המחליפה של אנג'לינה: יש לארה קרופט חדשה

15 שנים אחרי שאנג'לינה ג'ולי נכנסה בטבעיות למכנסונים של לארה קרופט מ"טומב ריידר", נבחרה מחליפה שתגלם את מלכת האקשן אוחזת האקדחים. אחרי שמועות חזקות שדיברו על כוכבת "הכוח מתעורר" דייזי רידלי לתפקיד, נבחרה לבסוף כוכבת עולה אחרת, אליסיה ויקנדר שחוותה שנת פריצה עם "הנערה הדנית" על תקפידה בו זכתה באוסקר לשחקנית המשנה ו"אקס מכינה" בה גילמה רובוט רב עוצמה. ויקנדר תגלם את גיבורת משחקי הוידאו בריבוט בבימויו של הבמאי הנורווגי הצעיר רואר הוטאוג. 

2. ברק אאוט: אובמה מפיל את המיקרופון 

הנשיא אובמה הופיע בפעם השמינית והאחרונה בארוחה המסורתית של אנשי העיתונות של הבית הלבן. אובמה, שמקפיד לדפוק הופעה קומית שנונה בארוחות הללו, דיבר במשך דקות ארוכות על נושאים רציניים ופחות, וסיים במילים "אובמה אאוט", כולל "מייק דרופ" כמו גאנגסטה אמיתי. 


3. מופע הטלוויזיה של רוקי: סילבסטר סטאלון מגיע בתפקיד ראש מאפיה

סילבסטר סטאלון מגיע לראשונה לתפקיד ראשי בטלוויזיה, אחרי קריירה קולנועית ענפה כשחקן ובמאי, כולל קאמבק בשנים האחרונות עם "קריד" וסרטי "בלתי נשכחים". סטאלון בן ה-69 יגלם ראש משפחת פשע ממוצא איטלקי בדרמה על פי ספרו של מריו פוזו "אומרטה", המשך רעיוני ל"הסנדק" שלו. אנטאון פוקואה ("יום אימונים מסוכן", "שבעת המופלאים" החדש) יביים את הפיילוט, שימכר כנראה לאחת הרשתות הגדולות.