דניאל רדקליף (צילום: Mireya Acierto, GettyImages IL)
לא מצליח להתמודד עם החיים שאחרי | צילום: Mireya Acierto, GettyImages IL
הוא זכה לתהילה עולמית בגיל 11 כשלוהק לסדרת הסרטים המצליחה ביותר בכל הזמנים, אבל מאחורי הקלעים דניאל רדקליף התקשה להתמודד עם התהילה. השחקן, בן ה-24 כיום, הודה שהוא מצא את עצמו נאבק בהתמכרות לאלכוהול, הרגל אותו סיגל בזמן צילום סדרת הסרטים המצליחה.

בראיון שקיים רדקליף עם Sky Arts, וישודר מאוחר יותר השנה, מספר השחקן שלעיתים היה מגיע לסט הצילומים כשהוא עדיין שיכור. "זה מלחיץ לחיות עם המחשבה שכל האנשים מסביבי אומרים שלא תהיה לי קריירה. מה אם הם צודקים ויום אחד הם יצחקו כשאני אופיע ברשימות של שחקנים שנעלמו?", סיפר רדקליף על החששות שהובילו אותו להתמכרות. זו לא הפעם הראשונה שרדקליף מדבר על השפעות האלכוהול על חייו. בשנת 2012 הודה השחקן שכבר שלוש שנים הוא מוצא את עצמו שותה עד אובדן הכרה פעמים רבות.

למרות זאת, רדקליף מעודד מהביקורות הטובות אותן מקבל על עבודתו בתאטרון, דבר שלא האמין שיכול לקרות. "אנשים לא צועקים לי 'הארי פוטר' עכשיו, פתאום הם יודעים את השם שלי, אבל אני תמיד אעריך את ההזדמנויות ש'הארי פוטר' נתן לי, לא הייתי מצליח להיות אדם מאושר אם הייתי ממורמר על עשר השנים בהן השתתפתי בסדרת הסרטים"

רדקליף גילם את דמותו של הארי פוטר בשמונת סרטי הסדרה, כאשר האחרון יצא לאקרנים בשנת 2012. מאז השתתף במספר סרטים, כאשר אף אחד מהם לא הצליח לשחזר את ההצלחה של סדרת הספרים המיתולוגית. בנוסף מתחזק רדקליף קריירה מצליחה כשחקן תיאטרון.