אירוני, אבל דווקא בשבוע שבו הושבע הנשיא אובמה לכהונה שנייה בחרו מפיצי הסרט "Olympus Has Fallen" לשחרר את הטריילר הרשמי, בו נראה הבית הלבן כשהוא מופצץ לחתיכות קטנות.

מה שאירוני אף יותר הוא ש-"Olympus Has Fallen" הוא לא הסרט היחיד שבו נראה את זה קורה: ב-2013 צפויים לצאת לאקרנים שני סרטים שעל פניו נשמעים זהים כמעט לגמרי, ושניהם עוסקים בהשתלטות טרוריסטים על הבית הלבן ולקיחתו של הנשיא האמריקני כבן ערובה.

בשני המקרים, אגב, כוכב הסרט הוא סוכן חשאי שמנסה להציל את הבית הלבן לבדו, רגע לפני שאיש האפקטים המיוחדים מתחרע על הדגם הממוחשב שלו.

ב-"Olympus Has Fallen", בבימויו של אנטואן פוקווה ("יום אימונים מסוכן", "רחובות ברוקלין") מדובר בג'רארד באטלר, שמנסה להציל את הנשיא הנאה (ארון אקהרט) מציפורניהם של טרוריסטים אסייתיים בסיועו של מורגן פרימן.

הסרט, שייצא לאקרנים ב-22 במרץ, יקדים ככל הנראה את תאומו - "White House Down", בבימויו של רולנד אמריך ("היום השלישי", "היום שאחרי מחר" ו"2012") ובכיכובם של צ'אנינג טאטום כסוכן החשאי וג'יימי פוקס כנשיא השחור שמצוי בסכנת חיים. אובמה, נראה לנו שמישהו בהוליווד מנסה לרמוז לך משהו.