על אף שחג החנוכה הוא אחד החגים האהובים עלינו - ולו רק בגלל הסופגניות והלביבות שעושות את דרכן לפה שלנו אחת ליום - רבים מאיתנו נוהגים להנות גם מחגיגות חג המולד, שחל באותה תקופה ומביא עמו לא מעט סרטים אהובים, שירים מתקתקים ורצון עז לקנות עץ אשוח וכובע סנטה. לא מעט סרטים כאלה נכנסו לליבנו - בין אם זה "אהבה זה כל הסיפור", "שכחו אותי בבית" ו"החופשה", איך "הגרינץ'" היה בין היחידים שהגיעו לאקרנים בישראל והפכו לפופולריים במיוחד בקרב צעירים ומבוגרים, יהודים ונוצרים כאחד. 

כזכור, לצד הליהוק האיקוני של ג'ים קארי, כיכבו בסרטו של רון האוורד גם ג'פרי טמבור ("טרנספרנט"), כריסטין ברנסקי ("האישה הטובה") ומולי שאנון (גירושים"), אך דווקא הייתה זו אותה ילדה קטנה, סינדי לו הו, שהותירה בנו זיכרון מתוק. אז היא הייתה בת 7 בלבד, אך בחלוף השנים היא הפכה לאחת הכוכבות המבטיחות על המסך הקטן - ואפילו לא זיהינו אותה.

אז כן, 17 שנה אחרי נפל לנו האסימון שסינדי לו הו, הילדונת שכבשה את ליבו של הגרינץ' (ושלנו) היא לא אחרת מטיילור מומסן - ליטל ג'ני מ"גוסיפ גירל" AKA אחותו של דן האמפרי (ומי שהתגלה כזהות האמיתית של גוסיפ גירל, שהתבגרה לנו מול העיניים והפכה מנערה ביישנית למורדת גותית שמעוניינת בקריירת עיצוב, עד שעזבה את הסדרה ב-2011.

A post shared by Taylor Momsen  (@tay_taypics) on

כיום מומסן בת 24, ולמרות שלא המשיכה בקריירת המשחק שלה מאז ימי "גוסיפ גירל", היא עדיין מנהיגה את להקת הרוק The Pretty Reckless ומופיעה איתם עד עצם היום הזה (ליטרלי, ממש לפני יומיים הם ניגנו בפריז).

Night 2 at #BRIXTONACADEMY tonight with @stonesour @hannahmeadowsphotography come one come all

A post shared by Taylor Momsen (@taylormomsen) on

mako תרבות בפייסבוק