שיילין וודלי (צילום: מתוך מגזין ואנטי פייר)
המלכה החדשה. שיילין וודלי | צילום: מתוך מגזין ואנטי פייר
ג'ניפר לורנס, זוזי הצידה – יש נערה חדשה בשכונה, וקוראים לה שיילין וודלי. כוכבת "מפוצלים" ו"אשמת הכוכבים", שזכתה כבר מזמן לתואר "היורשת של", הצליחה לעקוף את לורנס במפתיע ולהתברג במקום הראשון ברשימה נוספת – עשרת הכוכבים של 2014, לפי האתר IMDB.

ג'ניפר לורנס בהקרנת הבכורה של משחקי הרעב (צילום: Ian Gavan, GettyImages IL)
צריכה להתרגל לסגנות? | צילום: Ian Gavan, GettyImages IL
וודלי, שדורגה בשנה שעברה במקום ה-64, פרצה לחיינו בתפקיד בלתי נשכח לצד ג'ורג' קלוני ב"היורשים" ב-2011, וצפויה לככב גם בעונת הפרסים הנוכחית עם "אשמת הכוכבים". "זו היתה שנת הפריצה של שיילין וודלי", אמר עורך האתר קית' סימנטון. "יש לה כמות אדירה של כריזמה קולנועית, וזו היתה השנה שבה העולם פשוט הבין מי היא".

מרגו רובי (צילום: Scott Barbour, GettyImages IL)
התגלית מוול סטריט. מרגו רובי | צילום: Scott Barbour, GettyImages IL
אחרי וודלי צועדות לורנס, שכיכבה בשנה שעברה במקום הראשון, מרגו רובי ("הזאב מוול סטריט") שלוהקה לאחרונה לתפקיד הארלי קווין, אמיליה קלארק (דאינריז מ"משחקי הכס", ומי שתגלם את שרה קונור בסרט ההמשך ל"שליחות קטלנית"), סקרלט ג'והנסון, ניקולה פלץ ("רובוטריקים 4" ו"מלון בייטס"), קלואי מורץ, רוזמונד פייק ("נעלמת"), אמה סטון ואווה גרין.

רוזמונד פייק (צילום: Anna Webber, GettyImages IL)
היא כבר לא תיעלם בקרוב. רוזמונד פייק | צילום: Anna Webber, GettyImages IL
זו הפעם הראשונה בה העשירייה הפותחת ברשימה, שמבוססת על נתוני הכניסות לדפי השחקנים, מורכבת אך ורק מנשים. הגבר הראשון ברשימת 100 הכוכבים הוא ליאונרדו דיקפריו, שהגיע למקום ה-11.

עודף ממיליון - ליאונרדו דיקפריו (צילום: Dominique Charriau, GettyImages IL)
הנשים מסתכלות עליו מגבוה. ליאונרדו דיקפריו | צילום: Dominique Charriau, GettyImages IL
באתר אף ציינו את רשימת עשרת הכוכבים העולים של השנה – שחקנים שנכנסו לראשונה לרשימת ה-100, ביניהם כריס פראט ("שומרי הגלקסיה", "לגו"), ת'יאו ג'יימס ("מפוצלים"), טיילור שילינג ("כתום הוא השחור החדש"), ג'יימי דורנן ("חמישים גוונים של אפור") וגם ג'ארד לטו הוותיק. אגב, לא נתפלא למצוא את גל גדות בעשירייה הראשונה ברשימה של 2015.