קייט הדסון ראש מגולח
קייט הדסון בצילומי הסרט "Sister"

קייט הדסון גילחה את הראש בשביל צילומי הסרט החדש של הזמרת סיה, והדיחה מבחינתנו את מעמדה של שרליז ת'רון כפיוריוסה ב"מקס הזועם" כקרחת הלוהטת של התקופה. המשפט אולי נראה כתוצר של בוט המפיק חדשות קולנוע מזויפות, אך כיאה לתקופה בה אנחנו חיים, מדובר באמת לאמיתה ואפילו יש לנו תמונות להוכיח את זה.


הדסון גילחה את תלתליה הבלונדיניים המפורסמים לכבוד צילומי "Sister", סרטה של הזמרת האוסטרלית סיה, שכתבה את התסריט ומביימת את הסרט בימים אלו. לאחר שהתפרסמו התמונות של ראשה המגולח, הדסון העלתה לאינסטגרם תמונה מחמיאה יותר של הפריזורה החדשה. בפוסט הנרגש, הודתה השחקנית לסיה, על תחושת החופש שהעניקה לה, וכינתה אותה "הבמאית היפה שלנו".

Freedom Compliments of @siathisisacting ❤️ #OurBeautifulDirector

A post shared by Kate Hudson (@katehudson) on


סיה סיפרה על התסריט של "Sister" כבר בשנת 2015, במהלך פסטיבל הסרטים בונציה. הזמרת דיברה אז על החששות שלה מכניסה לתחום הסרטים: "הייתי נבוכה מכדי לספר למישהו שאני רוצה לעשות סרט, כי חשבתי שזה ייתפס כמו פרויקט שנעשה מתוך יוהרה, בגלל שאני זמרת. אחרי שעשיתי את הקליפ ל"שנדליר", הבנתי שאני די טובה בבימוי, אז הרגשתי קצת יותר אמיצה. בשבילי, התהליך פשוט היה - אני עובדת על הסרט, אני אדגים את זה בעצמי, הדיאלוגים נמצאים בראש שלי, אני לא צריכה שיטרידו אותי עם דברים כמו 'דראפט סופי' של התסריט. אני לא אדם טכני, נניח כשאני שרה, אני פשוט רוצה לשיר את המנגינה ואת המילים".

mako תרבות בפייסבוק