במסגרת טרנד הריבוטים שפוקד את הוליווד בשנים האחרונות, מי שזוכה גם הוא לסיבוב נוסף הוא "המלאכיות של צ'ארלי" - הקומדיה המתוקה בכיכובן של קמרון דיאז, דרו בארימור ולוסי לו. אבל על פי ידיעות הליהוק שמסתובבות ברשת - מסתמן שאולי קומדיה לא תהיה הצד החזק של סרט ההמשך.

על פי "וראייטי", בריבוט לסרט (שהוא בעצמו אדפטציה לסדרת טלוויזיה מצליחה מהסבנטיז) עשויות לשחק שתי שחקניות מוערכות ובולטות אך די דרמטיות בתפקידיהן: קריסטן סטיוארט (לנצח בלה מ"דמדומים") וזוכת האוסקר לופיטה ניונגו, שפרצה לחיינו בסערה  ב"12 שנים של עבדות". לדברי המגזין, סטיוארט היא הבחירה המועדפת על יוצרי הסרט עבור התפקיד הראשי בסרט, שלתקוות אולפני סוני יצליח מספיק כדי להפוך לפרנצ'ייז חדש. האם היא תיקח אותו? עוד לא ידוע, בייחוד לאור בחירות התפקידים המיוחדות שלה מאז פריצתה בסרט הנעורים הערפדי "דמדומים". גם ניונגו נחשבת לבחירה מעוררת תמיהה (עם תפקידים דרמטיים גם ב"מלחמת הכוכבים" ו"הפנתר השחור" של מארוול), אבל היי, אם להוליווד עוד נשארו דרכים להפתיע אותנו - אנחנו קונים את זה. 

קריסטן סטיוארט, לופיטה ניונגו (צילום: יחסי ציבור, Gettyimages IL)
יצטרפו לצ'ארלי או לא? ניונגו וסטיוארט | צילום: יחסי ציבור, Gettyimages IL

מי תסומן לתפקיד המלאכית השלישית? טרם פורסם, אך שם מעניין נוסף שנקשר לפרויקט הוא זה של השחקנית האהובה אליזבת בנקס, שככל הנראה תביים אותו. לנוכח העובדה שהסרט הראשון שביימה היה "פיץ' פרפקט 2" הבינוני - אנחנו לא בטוחים שמדובר בהחלטה כל כך נבונה, אבל אם אתם אופטימיים במיוחד, זה אומר שמכאן רק אפשר לעלות. 

הסרט עתיד להגיע למסכים בקיץ 2019, אז לנו רק נותר לקוות שזה לא ייגמר בפלופ קשה כי אלוהים עדנו שנשמח למשהו מצחיק שלא יוצא מפה של גיבור על בתחפושת לשם שינוי.

mako תרבות בפייסבוק