עוד לפני שהצהיר על פרישתו מעולם המשחק והופיע על השטיח האדום עם שקית על הראש, צילם שיה לה בוף את דרמת המלחמה "זעם". מהדיווחים על הסט נראה שגם שם הקפיד לה בוף לשמור על התנהגות חריגה.

לוגאן לרמן ("כמה טוב להיות פרח קיר"), שמשתתף לצידו בסרט, סיפר למגזין GQ שלה בוף לא הסתפק באיפור ורצה שהפנים שלו יראו מצולקות ואמינות ככל האפשר. "איפרו אותנו והדביקו עלינו חתכים. אני אמרתי 'כן, כן, זה נראה טוב', אבל שיה אמר 'לא, זה לא נראה אמיתי", סיפר לרמן. "אז הוא הלך למסדרון ואמר 'רוצה לראות משהו כיפי?' ולקח סכין וחתך את הפנים שלו. כל הסרט הוא המשיך לפתוח את הפצעים שלו". בנוסף כוכב "נימפומנית" הלך לרופא השיניים כדי להסיר את אחת השיניים.

השמועות על סט מספרות שמלבד החתכים והשן שהוסרה, לה בוף סירב להתקלח בזמן הצילומים ולמד להפעיל את הטנק במומחיות. "הוא באמת ניצל כל רגע על הסט, אפילו כשהוא לא היה צריך לשחק. גם כשלא היו צריכים אותו, הוא היה שם".

זעם" של הבמאי דיוויד אייר לוקח אותנו אל ימי ההכרעה של מלחמת העולם השנייה. בעוד שבעלות הברית משלימים את כיבוש אירופה, מוביל מפקד טנק את חמשת חייליו למשימה קטלנית בעורף הגרמני בניסיון לפגוע בלב השלטון הנאצי. מלבד לה בוף ולרמן משתתף בסרט בראד פיט, שגם מפיק את הסרט. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארץ ב-30 לחודש.