האמת, לא חשבנו שנצליח בימים האחרונים למצוא נקודת אור בין כל הכותרות החשוכות שחושפות עוד ועוד עדויות להטרדות מיניות מצד המפיק ההוליוודי הוותיק, הארווי ויינשטיין. אבל אם יש דבר אחד שהשנה החולפת לימדה אותנו, זה שתמיד יש תקווה והיא לרוב תגולם על ידי גל גדות.

מי שנוטה להסכים איתנו לגמרי היא קלי קלרקסון, שחשפה את הגירל קראש שלה על הכוכבת הישראלית בטקס "Power of Women" של מגזין "וראייטי", בו זכתה בפרס על תרומתה למין הנשי. הזמרת המוערכת עלתה לקבל את הפרס ושיתפה, בין היתר, את באות האירוע ב"רגש האשמה הבלתי פוסק" שהיא חשה כאמא עובדת ועל איך שביקשה מבעלה לעבור חסימת צינור זרע כי ההריונות שלה "נוראיים". אך בעוד שהן ציפו כי בשלב כלשהו נאום הזכייה יעסוק בארגון החינוכי בו היא לוקחת חלק, XQ Institute, קלרקסון לפתע קלטה את גדות בקהל ובואו נגיד שמפה לשם, כמעט התחלנו לקבל פלאשבקים לראיון האיקוני של טום קרוז קופץ על ספות. 

"היא לא רק אחת הנשים הכי יפות בעולם, אלא גם שחקנית ממש ממש טובה ומאוד אינטליגנטית. ראיתי אותה אצל ג'ימי פאלון, ואני הייתי כאילו, 'יודעת מה, לכי לעזאזל. לכלבה הזאת יש את הכל. יש לה הכל!", אמרה קלרקסון בהומור ובהתרגשות. "אנחנו צריכים לעבוד ממש קשה, אבל היא פשוט עושה הכל בטבעיות, היא מדהימה בהכל. היא כל כך מצחיקה! זה ממש מרגיז". 


מאז יציאת סרטה, גדות אמנם קיבלה הרבה פידבקים מצוינים על תפקידה כדיאנה פרינס ב"וונדר וומן", אבל אם צריך לדרג את המעריצים שלה - יש סיכוי שהזמרת מקבלת את המקום הראשון. ".. אבל אני פשוט אוהבת אותך", היא המשיכה. "אני לא מצליחה להאמין שאני בכלל מסתכלת עליך. דיברנו עליך בשולחן. קמת מהשולחן - אני לא יודעת - להשתין או משהו, ואני הייתי כזה 'טוב..'", היא סיפרה והניפה את ידיה בתבוסה באוויר. איך נגיד את זה, קלי? תצטרפי למועדון ויפה שעה אחת קודם.

mako תרבות בפייסבוק