הקרב בין באטמן לסופרמן עוד רחוק מאיתנו, רחוק מאוד. רק בעוד כשנה (מרץ 2016) יגיעו השניים למסכים ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". עד אז, הם ימשיכו להטריף את המעריצים עם שחרור איטי ומתוזמן של ידיעות ותמונות. הלילה הגיע לראשונה גם הטריילר.

בטריילר – שיש כבר מי שהגדיר אותו כ"אנטי סופרמן" – אפשר להבחין בתגובה הציבורית הקשה כלפי איש הברזל, שכתובת הגרפיטי "אל כזב" מופיעה על פסל בדמותו. באטמן, מנגד, נראה אכזרי למדי – עם הקול המחוספס המוכר, זוג עיניים מאירות ושורה כמו "האם אתה מדמם? אתה תדמם".

לא בטוח שאולפני וורנר התכוונו לשחרר את הטריילר, שאמור לעלות על מסכי האיימקס בארה"ב בעוד יומיים. אבל לאחר שבליל חמישי הוא כבר דלף לאינטרנט, הם נאלצו ככל הנראה ליישר קו, והבמאי זאק סניידר פירסם את הטריילר בעצמו בטוויטר. את הבאז המצופה, כך נראה, וורנר לא הפסידו. הם רק הקדימו אותו בכמה ימים.

הטריילר של "באטמן נגד סופרמן", יש לציין, דלף לרשת שעות ספורות לאחר פרסומו של הטריילר השני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" – טריילר שעורר תהודה גדולה באינטרנט, בקרב המעריצים ואפילו בערך המניה של אולפני דיסני. התגובות לטריילר של "באטמן נגד סופרמן", לעומת זאת, מעורבות. יש מי שחושב שהוא מעולה ("תודה לאלוהים שאיפשר לי לראות אותו לפני שהוא הוסר", צייץ עיתונאי האינטרנט גרג מילר על הטריילר שהודלף), ויש מי שחושב שמדובר בטריילר לא מוצלח בלשון המעטה ("הוא רע", נכתב ב"Badass Digest", "הם הולכים לחרבן את סופרמן"). על דבר אחד הסכימו רוב המעריצים – הוא פשוט אפל מדי. "זה יהיה הסרט הראשון שבו תקבל בכניסה משקפי ראיית לילה", צייץ Nerd³. אמן הקומיקס מייק נורטון הוסיף ש"'רקוויאם לחלום' מסתכל על הסרט הזה ואומר, 'מרגיש לי קצת אפל מדי'".

ויש מי שכבר מסתלבט:

מרק מילר – תסריטאי "קיק אס" – סיכם בטוויטר: "אני מסכים עם החבר'ה שעשו את הטריילר – הסרטים האלה של כריס נולאן באמת היו יותר מדי בהירים ושמחים!". את הטריילר של "מלחמת הכוכבים", אגב, מילר אהב יותר. "ראיתי אותו בערך 50 פעם", צייץ, "אפילו מת'יו ווהן (במאי "קיק אס") אמר שהוא מעולה. והוא שונא הכל!".