סמואל ל. ג'קסון מלווה את סרטי היקום המורחב של מארוול עוד מהימים הראשונים של הפרויקט מרובה הסרטים - דמותו של ניק פיורי (זעם) מופיעה בסצנה אחרי הכתוביות של "איירון מן" הראשון. פיורי, מפקד הסוכנות הסודית "SHIELD", היה אחראי לגיוס והרכבת חבורת "הנוקמים", ומילא תפקיד מרכזי בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף". אך דווקא עכשיו, כשאיגוד גיבורי העל של מארוול נמצא בשיא הפופולריות, ושלב 3 של תכנית העל של אולפני סוני מתקרב לסיום, נראה ששכחו קצת מדמותו של ג'קסון, והוא ממש לא מרוצה מכך.

לאחר שזייף את מותו ב"קפטן אמריקה: חייל החורף", פיורי קפץ רק להופעה קצרה ב"הנוקמים: עידן אלתרמן" (סתם, עידן אלטרון), ופרט לכך הוא נעדר מסרטי מארוול. המפקד בעל הרטיה בגילומו של ג'קסון לא הופיע ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", ולא צפוי לחזור גם בשני סרטי "הנוקמים" הבאים. בראיון ל"יאהו סרטים" ג'קסון הביע את מורת רוחו מהעובדה שלא הזמינו אותו להופיע בסרטים המצליחים: "לא הייתי בסרט 'ויכוח גיבורי העל' ["קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"], אני לא נמצא בנוקמים 3 ו-4. הם מצלמים אותם עכשיו והם עדיין לא התקשרו אלי".

הראיון נערך לפני שהוכרז באופן רשמי כי ג'קסון יחזור לתפקיד פיורי בסרט "קפטן מארוול" בכיכובה של ברי לארסון, שצפוי לצאת בשנת 2019. למרות המרמור על כך שלא הזמינו אותו לסרטי "הנוקמים" הבאים, נראה כי מה שהרגיז את ג'קסון יותר מכל היה היעדרו מהסרט "הפנתר השחור". סרט גיבורי העל הראשון שיתמקד בגיבור שחור, ויציג קאסט עמוס בשחקנים אפרו-אמריקאים, לא מצא מקום לשלב בתוכו את פיורי, וג'קסון הביע את תדהמתו: "הם לא נתנו לי ללכת ל'הפנתר השחור-וויל' [עיירת הפנתר השחור – כמו "פלזנטוויל"], אז זה כאילו 'איך אתם הולכים לעשות סרט מארוול שחור ולא לתת לניק פיורי לקפוץ לביקור?!'".

נושא נוסף שהעלתה לג'קסון את העצבים הוא הדחתו מראשות רשימת השחקנים הרווחיים בכל הזמנים (השחקנים שהסרטים בהם הם הופיעו הכניסו הכי הרבה כסף). ג'קסון הוביל את הרשימה, בין השאר בזכות הופעתו בסרטי מארוול, אך כעת הוא הוחלף בלא אחר מאשר סטן לי, יושב ראש מארוול בעבר ומי שהמציא את רוב גיבורי העל המצליחים של החברה (בין השאר ספיידרמן, איירון מן, אקס-מן, הענק הירוק ותור). לי מופיע בתפקיד אורח קצרצר בכל סרטי מארוול, מה שזיכה אותו בתואר הנחשק, למרות שהופיע לכמה שניות בלבד בכל סרט. לטענתו של ג'קסון, הופעות האורח הקצרצרות לא נחשבות: "איך בדיוק סטן נכנס לתוך הדיון? סטן לא יכול להיות בתוך הדיון הזה. זה רק אני והריסון פורד. סטן לא בשיחה. אני לא קונה את זה. אני אקבל את הריסון אבל אני לא אקבל את סטן".

הכוכב הותיק בעל הפה המשוחרר המשיך את הגל כשהתארח בתכנית הלייט נייט של ג'יימס קורדן. ג'קסון וקורדן התחרו ב"באטל ראפ" והעליבו אחד את השני כמיטב יכולתם. ג'קסון העלה את הרף כשקרא למנחה החביב "בנז**ה נוכל", אך קורדן לא נשאר חייב ואמר כי "ל זה קיצור ללוזר":

mako תרבות בפייסבוק