רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט
אוף, אני מרגיש עוד סרטי ערפדים בקרוב
טובים השניים? אם תשאלו בהוליווד תגלו שהתשובה חיובית. מתח מיני על המסך בין שני כוכבים גדולים מביא בדרך כלל הרבה יותר צופים לאולמות הקולנוע. זאת כנראה הסיבה שקומדיות רומנטיות יישארו אתנו לנצח, לא משנה כמה נגלגל עליהן עיניים. מגזין פורבס פרסם לאחרונה כמה מנתוני הקופות של סרטים בכיכובם של זוגות לוהטים, כדי להוכיח סופית כמה משתלם יכול להיות הסיפור הזה.

במקום הראשון, בפער עצום על יתר הזוגות, נמצאים רוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט. הסרט האחרון בסדרת "דמדומים" הניב לא פחות מ-1.17 מיליארד דולר ברחבי צפון אמריקה, מה שהופך את כל אחד מבני הזוג בחיים ובפנטזיית הערפדים, לאחראי ל-580 מיליון בזכות עצמו. פטינסון, אגב, מככב גם במקום העשירי ברשימה, לצידה של ריס ווית'רספון ב"מים לפילים", שסיים עם רווחים של 58 מיליון דולר.

עוד כוכבת שבנתה קריירה מזוגיות טלוויזיונית היא רייצ'ל מקאדמס, שפרצה לתודעה ב"יומן" לצידו של ראיין גוסלינג. אבל עם כל הכבוד למי שנחשב לגבר הסקסי בעולם, הציוות של מקאדמס עם צ'אנינג טייטום ב"לא תשכח" (על גבר שנאלץ לטפל באשתו, שנפגעה בתאונת דרכים ואינה זוכרת דבר מהזוגיות ביניהם) היה שווה הרבה יותר: 125 מיליון דולר, ליתר דיוק. במקום השלישי ברשימה מגיעה סוף סוף מלכת הרום-קום בכבודה ובעצמה, ג'ניפר אניסטון, שהייתה שווה לאולפנים 103 מיליון ביחד עם אדם סנדלר ב"את, אני והשאר".

אין תמונה
ידעתי שהיה עדיף ללכת על מילה קוניס
נטלי פורטמן נמצאת גם היא ברשימה המכובדת, בזכות "קשר לא מתחייב", שם ניהלה יחסי יזיזות עם אשטון קוצ'ר, שהביאו 71 מיליון דולר לקופות. מה המסקנה מכל אלה? בעיקר שאם אתם עושים סרט גרוע, כדאי שתדאגו לזוג כריזמטי מול המצלמה.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו