בכל הקשור לקהל הרחב, הפרידה הרשמית מ"משחקי הרעב" תתקיים רק בדצמבר 2015, אבל חברי הקאסט נפרדו ממנו כבר אתמול (ראשון). בתמונה שצולמה על ידי מפיקת הסרט, נינה ג'ייקובסן, נראים ארבעת הכוכבים: ג'וש האצ'רסון, וודי הארלסון, ליאם המסוורת' וג'ניפר לורנס, כשהם מחובקים בסיום יום הצילומים האחרון בהחלט.

כזכור, סרטי "משחקי הרעב" מבוססים על טרילוגיית רבי המכר מאת סוזן קולינס. באולפני "ליונסגייט", החליטו להעניק לסדרת הסרטים טיפול דומה לזה של "דמדומים" ו"הארי פוטר" ולפצל את "עורבני חקיין", הספר האחרון, לשני חלקים. החלק הראשון יגיע לבתי הקולנוע כבר בחורף הקרוב, כשהחלק השני יוקרן שנה בדיוק לאחר מכן. בפועל, נערכו צילומי שני הסרטים במקביל במשך החודשים האחרונים. החבורה לא נפרדת להרבה זמן, בקרוב הם ייפגשו שוב במסע הקידום הנרחב של הסרט.

כוכבי "משחקי הרעב" נפרדים (צילום: abc)
נתראה בחורף | צילום: abc
עלילת "עורבני חקיין" מתרחשת זמן קצר לאחר הטוויסט שסיים את "התלקחות", החלק השני בסדרה. קטניס אוורדין היא כעת הסמל והנשק הסודי של תנועת המרד כנגד הקפיטול. אחרי שמחוז הולדתה הושמד, היא מאחדת כוחות עם חבריה כדי לנסות ולהציל את פיטה, שנפל בשבי ולהביא לנפילתו של הנשיא סנואו. החלק הראשון יגיע לישראל ב-21 בנובמבר.