חודשיים בדיוק נותרו ל-2013 לפני שתסיים את דרכה ועל המדף מחכים עדיין כמה מהסרטים הבולטים של החורף הקרוב. "משחקי הרעב: התלקחות", הסרט השני בסדרה המבוססת על רבי המכר של סוזן קולינס, יגיע לבתי הקולנוע ברחבי העולם ב-22 בנובמבר. בשני הטריילרים הראשונים ששוחררו בחודשים האחרונים חשפו אולפני סאמיט בהדרגה את הטוויסט הגדול בעלילת הספר. מי שמעוניין להימנע מספוילרים יכול לעצור את הקריאה כאן.

בספר השני בסדרה חוזרת קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס) למחוז 12 כמנצחת הגדולה ביחד עם פיטה מלארק, אלא שרוחות המלחמה שעוררה בקרב תושבי פנאם רק הולכות ומתגברות. בניסיון לשים קץ למרד המתגבש ולהחזיר את הסדר על כנו מחליט הנשיא סנואו (דונלד סאת'רלנד) לייצר לראשונה בהיסטוריה תחרות למנצחים בלבד. קטניס ופיטה שבים לזירה הקטלנית כדי להילחם עד המוות בלוחמים הכי טובים בתולדות המדינה. בטיזר החדש נראית קטניס לראשונה בזירה עצמה עם שורה של הבזקים קצרים למגוון האתגרים שמחכים לה.

סרט מדובר נוסף שהיה צפוי להגיע בנובמבר הקרוב הוא "הזאב מוול סטריט", דרמת פשע מבית היוצר של מרטין סקורסזה. בחודש שעבר נודע שהגרסה שהציג הבמאי המעוטר לאולפני פרמאונט נתקלה בסירוב בשל אורכה (שלוש שעות), החלטה שהובילה להערכה שהסרט יידחה עד לשנה הבאה. אבל סקורסזה החליט שלא לוותר ונכנס בשבועות האחרונים לעבודה נמרצת בחדר העריכה כדי להספיק ולשחרר את הסרט כבר השנה, וגם הצליח. תאריך הבכורה החדש נקבע ליום חג המולד, ה-25 בדצמבר. הגרסה הסופית אגב עומדת על 165 דקות, קיצור של רבע שעה.

עלילת הסרט מבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של ג'ורדן בלפורט (ליאונרדו דיקפריו), ברוקר בבורסה של ניו יורק שהצליח לרכוב על גבם של כמה מהמשקיעים הגדולים בעולם בדרכו להפוך למולטי מיליונר. אלא שהדרך לפסגה הייתה עמוסה שחיתויות, מעשי פשע והסתבכויות עם גורמים בעולם התחתון ועם המשטר הפדרלי, שהפכו את בלפורט למטרה. מעבר לכך שהטריילר החדש נראה נהדר, הוא בעיקר מעיד על כך שגם בגיל 71 מצליח סקורסזה ללכוד רוח של תקופה יותר טוב מכל במאי אחר.

הפרק החדש בעלילות "אקס-מן" עומד להכות בעוצמה רק בשנה הבאה, אבל מיליוני המעריצים ברחבי העולם קיבלו אתמול (שלישי) סיבה טובה להתרגש כבר עכשיו. אחרי "אקס-מן:התחלה" הנהדר, שזכה לרווחים מרשימים כמו גם לביקורות מצוינות, מציג הסרט החדש מלחמת הישרדות קטלנית במיוחד המתרחשת בין שני ממדי זמן. כוכבי הטרילוגיה המקורית חוזרים כדי לעצור אירוע בעבר שעשוי לשנות את ההיסטוריה כולה. "אקס-מן: העתיד שהיה" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-23 במאי.

>> בואו לפייסבוק שלנו