בעוד שאצלנו התחלנו כבר להגניב ביס מסופגניה פה ושם לקראת בואו של חנוכה, בארה"ב מתכוננים לתקופת החגים האהובה. לא, אנחנו לא מדברים על הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי, אלא על חג ההודיה וחג המולד - ימים שמבוססים על טהרת האוכל, המשפחה והמתנות.

מי שהשקיעה את הזמן כדי לעזור בבחירת הצ'ופרים לבני המשפחה והחברים היא כמובן גווינת' פאלטרו, שניצלה את הפלטפורמה שניתנה לה בבלוג הלייף-סטייל שלה "Goop" כדי להרכיב את מדריך המתנות האולטימטיבי. האתר, שהחל את דרכו כניוזלטר שבועי פופולרי ב-2008 והפך לאתר, מבקש לשדרג את החיים שלכם בעזרת טיפים וכתבות בנושאי בריאות, ביוטי ותיירות. ואם כבר לסמוך על מישהי בטעם טוב, מי אם לא פאלטרו? בכל זאת, בשנים האחרונות היא המליצה משחת שיניים ב-118 דולר, סכיני גילוח ב-2,500 דולר ועוד דברים מאוד גנריים שכל אחד ישמח לקבל מתחת לעץ האשוח. 

אז בלי להשאיר אתכם יותר מדי במתח, קבלו את רשימת המאסט והחצי בצחוק-חצי ברצינות של הכוכבת לעונת החגים 2017: נתחיל בדבר הכי הכי חשוב - צוללת צהובה אישית. הרי גם ככה כולם עסוקים בפרשות צוללות של אחרים, מי ישים לב שקניתם אחת משלכם? אך כמה יעלה להגשים לכם חלום ילדות או לשמח אבא חובב ביטלס? תאלצו לשאול את אנשי חברת Y.CO שיתמחרו את הצוללת על פי העיצוב המבוקש.

אם אתם מעדיפים להשאיר את הראש מעל למים, אל דאגה, גם לכם היא דואגת עם סירה צרפתית עתיקה שעולה רק 7,995 דולר, כולל המשוטים (ובאתר יש משלוחים חינם מעל 75 דולר, אז כבר שיחקתם אותה). אנשי הגלגלים, מצדם, ישמחו לשמוע על ההצעה המפתה של אופנוע ב-14,499 דולר בלבד. 

אם הזמנתם את משחת השיניים מהעונה הקודמת, תוכלו להתאים לה מברשת שיניים ב-42 דולר, ובשביל להשיג את תחושת הפינוק המושלמת תוכלו להתארגן על מתקן ספא ביתי צף ב-16,500 דולר ובתמורה תוכלו לטפל בבעיות שינה, דיכאון או סתם להוריד את לחץ הדם שלכם. 

במידה ואתם דווקא מעדיפים לטייל ויש לכם 6 מיליון דולר פנויים, תוכלו לנוחיותכם לקנות אי בודד בבליז ולהעלות תמונות אינסטוש שיעלו את כמות העוקבים שלכם למספר אסטרונומי. אבל שלא תחשבו שפאלטרו פונה רק לנהנתנים - אם אתם מעדיפים להשקיע את הכסף שלכם בחזרה בחברה אתם יכולים לעזור בבניית ועיצוב כיתה ידידותית לתלמידות הגרות במדינות עולם שלישי ב-11,962 דולר.

אבל אם ידכם אינה משגת ואתם מעדיפים לחסוך קצת בחג הקרוב, היא כמובן מציעה גם פריטים "פשוטים" יותר. כמו למשל המתקן להכנת פרוזן יוגורט ב-299 דולר, כוס תרמית ב-150 דולר או אפילו להציל פוני ב-450 דולר בלבד. וכידוע, כל המציל פוני אחד - כאילו מציל עולם ומלואו. אותנו היא שכנעה.

mako תרבות בפייסבוק