1. "האישה האדומה" מגיעה

שבועיים לפני שידור הפרק הראשון של העונה השישית של "משחקי הכס", רשת HBO מספקת למעריצים המצפים עוד כמה פינוקים. יוצרי הסדרה דייויד בניוף וד.ב וייס פרסמו את שם הפרק הראשון, "האישה האדומה", שמרמז ככל הנראה למליסנדרה, הכוהנת המסתורית, שאמורה למלא "תפקיד מכריע בעונה החדשה", כפי שאמרה בראיון השחקנית שמגלמת אותה, קאריס ואן האוטן. היוצרים פרסמו גם משפט המתאר את הפרק: "ג'ון סנואו מת. דינריז פוגשת גבר חזק. סרסיי רואה שוב את ביתה". הרשת כבר גועשת בספקולציות, שכוללות כמובן את התיאוריות השונות על מותו (כביכול) של ג'ון סנואו (האם מליסנדרה תחייה אותו, או שהוא ישאר שוכב בשלג כמו שנראה בטריילר לעונה) ואת מי תפגוש דינריז (אולי המנהיג הדורת'קי). ליאם קנינגהאם, שמגלם את דאבוס, התארח אצל קונאן אובריאן, סיפר על המפגש שלו עם ג'.ר.ר מרטין והראה סרטון קצר מהעונה החדשה:

2.  מהירים ועצבניים

הליהוקים המסקרנים ל-"Fast 8", הסרט הבא בסדרת "מהיר ועצבני", ממשיכים: שרליז ת'רון הצטרפה רשמית להפקה, אחרי כמה חודשים של שמועות. לא ידוע עדיין איזה תפקיד תגלם ת'רון, אבל הרשת כבר החליטה מזמן שמדובר בדמות הנבל. הנורבגי כריסטוף היבג'ו הזכור בתור תורמאנד מהצד הצפוני של החומה ב"משחקי הכס" לוהק גם הוא לסרט, ויגלם שכיר חרב. 

3. תקליט שרוט

"וייניל", דרמת הרוקנ'רול התקופתית של סקורסזה ו-HBO נפרדת מהשואו-ראנר שלה, טרנס ווינטר. ווינטר, שעובד עם הרשת כבר שני עשורים ולקח חלק כמפיק וכותב ב"הסופרנוס" ו"אימפריית הפשע", פוטר מהתפקיד לקראת התחלת העבודה על העונה השנייה. הרשת הוציאה הודעה מטעמה שמנמקת את הפרידה בשל "חילוקי דעות אמנותיים". המחליף שלו יהיה התסריטאי סקוט ז. ברנס שכתב את אחד מסרטי ג'ייסון בורן ואת "תופעות לוואי", "התפשטות" ו"המודיע!" של סודרברג. "וייניל" נמצאת בפרק השמיני מתוך 10 של עונתה הראשונה, וזוכה לביקורות מעורבות ורייטינג בינוני.