תדאוש קלינוסקי חי את החיים הטובים. העבודה שלו כוללת בילוי יומם ולילה במסיבות בלאס וגאס, הופעות לצד כוכבים והתחככות בנשים יפהפיות. וכל מה שהוא צריך זה להיראות כמו אלן מ"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס".

קלינוסקי, בן 38, היה מנהל מסעדה לפני הטרנפורמציה. "זה שינה את חיי לנצח", סיפר בראיון ל"דיילי מייל". "עכשיו אני חי את החיים של לאס וגאס, מסיבות מסביב לשעון, והכל בגלל שאני נראה כמו מישהו מסרט. אני עדיין צריך לצבוט את עצמי כדי להאמין שאני באמת מתפרנס מזה".

קלינוסקי מספר שהוא עובר חוויות רבות הדומות לאלו של גיבורי הסרט.

למרבה האירוניה, קלינוסקי התגלגל לתפקיד של אלן דווקא מתוך משבר אישי עמוק. הוא איבד את עבודתו, נפרד מאשתו ושקע בדיכאון שבמהלכו העלה במשקל – מה שהפך אותו לפתע לכפיל פוטנציאלי לכוכב "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", ממש חודשים אחדים לאחר יציאת הסרט ב-2009. "ואז", הוא מספר, "יום אחד הבטתי במראה וחשבתי 'רגע – אתה נראה כמו אלן'".

קלינוסקי עבר לאטלנטיק סיטי כדי לבחון את תגובות האנשים, ואז נסע עם חבר לסופשבוע בווגאס – סופשבוע ששינה, כאמור, את חייו. "לאורך סוף השבוע אנשים ניגשו אלי, הביאו לי משקאות, הצטלמו איתי. בחורות התמזמזו איתי במוניות ובמועדונים בתוך שניות מרגע שפגשו אותי. בלילה הראשון בחור אחד נתן לי מאה דולר כדי שאקנה לעצמי משקה".

מאז החל קלינוסקי להסתובב לאורך הסטריפ של ווגאס בדמותו של אלן. "זה היה כמו להיות האיש הכי מפורסם בווגאס", הוא מספר, "לא יכולתי להאמין לתגובות". קלינוסקי קנה לעצמו בגדים דומים, וצפה ב"בדרך לחתונה" עשרות פעמים כדי ללמוד את המחוות של זאק גליפיאנאקיס ואת המשפטים שלו. והכי כיף – אפשר לשמור על הכרס. "אני לא יכול לשקר", אומר קלינוסקי, "אני אוהב לאכול ולשתות".

ויש לו גם תובנות על התיירים. אנשי המזרח התיכון, לדבריו, "מאוד נדיבים". האירופים "ידידותיים ואוהבים לקחת אותי למסיבות", והאוסטרלים "פראיים ושותים כל היום". הוא מספר כי קבוצות תיירים מבקשות ממנו פעמים רבות להצטרף אליהן למסעדה או למועדון. "בהתחלה זה מוזר", הוא אומר, "אבל כשאני מתנהג כמו אלן זה פחות מוזר".

קלינוסקי גובה אלף דולר לאירוע, ומרוויח לא פחות מ-250 אלף דולר בשנה. למעשה, הוא כל כך מצליח בתפקידו, עד שמפיקי הסרט ליהקו אותו ככפילו של גליפיאנאקיס ב"האנגאובר 3: חוזרים לווגאס". ואחרי הדיאטה הקיצונית שעבר גליפיאנאקיס לאחרונה, מי יודע – אולי קלינוסקי עוד יתפוס את מקומו בין שני השרכים.

ומה חשב גליפיאנאקיס על החיקוי?