הבמאי הישראלי המוערך איתן פוקס ("יוסי וג'אגר") יחל את צילומי סרטו הבא בחודשים הקרובים, וכעת הצטרף לקאסט השחקנים כוכב מהצד השני של האוקיינוס. השחקן האמריקאי זוכה פרס הטוני ג'ון בנג'מין היקי, המוכר לצופים הישראלים מהסדרות "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב" יככב ב"סבלט", סרטו החדש של הבמאי איתן פוקס שצילומיו יחלו בסוף פברואר. מולו יככב בסרט השחקן הצעיר ניב ניסים, בוגר הסטודיו למשחק של ניסן נתיב, שזה תפקידו הראשון בקולנוע.

"סבלט" מגולל את סיפורו של מייקל עיתונאי בן 50 מ"הניו יורק טיימס", שכותב סיפורים על ערים גדולות בעולם. הוא מגיע לתל אביב מעוך ונטול חיים, לאחר שהליך פונדקאות שקיים עם בן זוגו הסתיים ב"לידה שקטה". בתל אביב הוא מסבלט דירה מקומית, וכך הוא פוגש את תומר, קולנוען צעיר. האם  המפגש עם רוח הנעורים, והאנרגיות של העיר תל אביב, יחזירו לו את האמונה בחיים?

הסרט שאת תסריטו כתבו איתן פוקס ואיתי סגל (ידיעות אחרונות) הוגדר לפי יוצריו בתור "סרט על האנרגיות הייחודיות של תל אביב" ויצולם ברובו ברחבי העיר. את הסרט מפיק גל אוחובסקי ביחד עם משה אדרי ומיקי רבינוביץ', דרך חברות ההפקה "סרטי יוניטד קינג", "לייט סטרים" ו"מזא"ה הפקות".