עונת הטקסים הנוצצים של הוליווד רק החלה, אבל יכול להיות שכבר עכשיו קיבלנו את ההופעה ההזויה ביותר שתתרחש במהלכה. זה קרה בערב שישי האחרון בטקס ה-Hollywood Film Awards ה-18, כשג'וני דפ על לבמה כדי להציג את שפ גורדון, מפיק וסוכן מצליח שעומד במוקד של סרט דוקומנטרי בבימויו של מייק מאיירס. עד כאן הכל מאד הוליוודי ונוצץ, אלא שאז התחיל המופע של דפ.

"אני לא ממש טוב בדברים האלה", הסביר דפ אחרי שנאבק במבוכה במשך דקה ארוכה עם המיקרופון על הבמה, כשהוא נע ומדבר כאילו דמותו של ג'ק ספארו בלעה אותו והפכה אותו לפיראט שיכור. בהמשך הגיעו כמה קללות שצונזרו במהירות על ידי הטכנאים של רשת CBS ששידרה את הטקס והקראה עילגת במיוחד מהפרומפטר. כל זאת כשגורדון עצמו יושב בקהל ומנסה להתמודד עם הסיטואציה עם צחקוקים נבוכים.


התוצאה הישירה של האירוע הזה הייתה התפוצצות ברשתות החברתיות. משתמשים רבים בטוויטר הפכו את הרגע להזדמנות להתבדח על חשבונו של השחקן השיכור, כאשר חלקם מעלים תהיות לגבי העובדה שהוא הורשה לעלות לבמה במצבו.

בטקס עצמו, אגב, זכה "נעלמת" של דיוויד פינצ'ר בפרס הסרט הטוב ביותר. בנדיקט קמברבאץ' זכה בפרס השחקן על תפקידו ב"משחק החיקוי", כשג'וליאן מור קיבלה את הפרס המקביל לשחקנית עבור תפקידה ב"Still Alice". מורטן טילדום זכה בפרס הבימוי על "משחקי החיקוי".