1. מעופף כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה, נראה כמו כבשה

בתכנית "גב האומה" ששודרה אתמול התייחס ליאור שליין לפרשת ההטרדות המיניות לכאורה של ח"כ ינון מגל. "יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק שאנחנו, ש'גב האומה', ביקשנו מרחלי רוטנר מ'וואלה!' להתלונן נגד ינון מגל, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, הוא עובד בתוכנית", אמר שליין, בהתייחסו לריב המתוקשר בין התכנית למגל (עליו דיווחנו פה ופה). "זו באמת טענה לא חכמה, כי אין לנו כלום אישי נגד ינון מגל. כל הביקורת שהייתה לנו, הסאטירית, על דברים עקרוניים שהוא אמר ונראו לנו לא נכונים, אנחנו הבענו אותם בתוכנית, ואתם יודעים שהתוכנית הזו עניינית והיחסים שלי עם הכותבים הם רק מקצועיים. כלומר, למרות המתח המיני שיש ביני ובין ויסמן, שעל הציצי והתחת שלו אני לא מפסיק לחשוב".

ינון מגל (צילום: פלאש 90 / מרים אלסטר, חדשות)
יצא שוב נגד התכנית? ח"כ ינון מגל | צילום: פלאש 90 / מרים אלסטר, חדשות

2. "מד מן" זה השחור החדש

יוצר "מד מן" מת'יו וויינר יביים פרק בעונה הרביעית של "כתום זה השחור החדש", סדרת כלא הנשים של נטפליקס. וויינר מצטרף לרשימה מכובדת למדי של במאים-אורחים בסדרה, לצד ניקול הולופקנר (שחתומה גם על הקומדיה הרומנטית הקטנה והיפה "דיברנו מספיק") וג'ודי פוסטר, שביימה את הפרק הראשון בעונה השנייה של הסדרה. זו הפעם הראשונה שוינר מביים מאז שהסתיימה "מד-מן" מוקדם יותר השנה. הנה קטע שיעשה נעים למי שראה את הסיום של "מד מן", אבל לא יעשה ספוילר למי שעדיין לא הספיק: 

3. 7 דקות בגן עדן

הקומיקאי והשחקן טרייסי מורגן ("רוק 30") נפצע קשה בתאונת דרכים ביוני שעבר, והיה שבועיים בתרדמת. מאז הוא כבר הספיק להתאושש ולחזור להופיע, אבל עכשיו הוא מדבר לראשונה על הרגעים ההם ממש, בראיון לאתר Complex. "אתה לא מת לכמה שבועות ואז חוזר להיות נורמלי, תאמין לי. משהו יגרע, משהו יתווסף - אתה פשוט צריך לחיות את חייך אחר כך. אבל אחרי ששרדתי משהו כזה, אני כנראה לעולם לא ארגיש נורמלי. הלכתי לצד השני. זה לא משהו שאני ממציא. אתה יודע מה אלוהים אמר לי? הוא אמר 'החדר שלך לא מוכן עדיין, עדיין יש לי משהו בשבילך לעשות'. והנה אני כאן, עושה איתך ראיון... אני מנסה לא לעשות תכניות. רק לחיות את חיי". הנה מונולוג הפתיחה שמורגן עשה כשהתארח ב"סאטרדיי נייט לייב" לפני כחודש: 

4. לעקם כמו בקהאם

דיוויד בקהאם נבחר לגבר הסקסי ביותר בעולם על ידי המגזין "פיפל", אז הם הזמינו אותו לצלם סרטון קצר המבוסס על משחק המילים "Bend It Like Beckham", שזה גם לסובב בעיטה חופשית כמו בקהאם, וגם השם המקורי של "שחקי אותה כמו בקהאם", הסרט הנשכח ההוא על הבחורה שמשחקת כדורגל. אז בסרטון - הגבר הסקסי בעולם מעקם דברים. בקרוב: ערן זהבי מעקם כפיות?