אם יש דבר אחד שאנחנו יודעים בוודאות ב-2017 זה שגל גדות היא אשת אשכולות אמיתית. מי שהתחילה כנערה צעירה וחובבת ריקוד שהוכתרה כמלכת היופי של שנת 2004 הפכה תוך זמן קצר לדוגמנית מצליחה שמככבת על שערים של מגזינים ברחבי העולם ואף לשחקנית כשפצחה בקריירה מקומית שקיבלה מעמד בינלאומי בזמן שיא. אולי שמעתם על איזה סרט אינדי קטן בו השתתפה השנה, "וונדר וומן"? מבית היוצר האנונימי של DC והאחים וורנר? לא משנה.

אבל משהו קטן שבכל זאת הצליח להתחמק ושמחנו להיזכר בו - היא קריירת השירה של גדות. לא, אנחנו לא מדברים על הסרטון ההוא של קסטרו בו היא מפזזת בהלבשה תחתונה מול מצלמת רשת לצלילי "Lie", אלא לגיג אחר ולא פחות מעניין - פסטיגל 2008.

אי שם לפני תשע שנים ורגע אחרי שכיכבה כמרים/מרי בדרמה היומית, "בובות", גדות סימנה וי הכרחי על נקודת הביקור ההכרחית לכל כוכב ישראלי עולה באשר הוא כשהצטרפה לגיא זוארץ בהנחיית "תפוס ת'פסטיגל - הרפתקה במצולות". שם היא אף ניסתה את מזלה בזמרה עם השיר הכובש "מאוהבת". 

האם היא הצליחה? ובכן, רק נאמר שזה סובייקטיבי, ובמקביל נזכיר שמבחינתו זאת רק תזכורת לעוד אפיק קריירה נוסף שהיא יכולה לבחון בדרכה להפוך למולטי-טאלנט ו/או ליהוק פוטנציאל לפרנצ'ייז של דיסני מצליח לא פחות.

mako תרבות בפייסבוק