להגיד את השם של האקסית שלך

עם כל הכבוד להפילי אבר אפטר של רוס ורייצ'ל מ"חברים", אנחנו לא היינו רוצים להתחלף עם אמילי.

להתוודות על אהבתך לחתן

באותו עניין ובניגוד למה שמלמדים אותנו, יום החתונה זה לא הזמן הכי טוב להצהרות אהבה אם את לא הכלה. תשאלו את רייצ'ל שהביכה את עצמה בלונדון, או את ג'וליה רוברטס ב"החתונה של החבר שלי". אוהבת אותו? אל תשמרי את זה לרגע האחרון.

לברוח

מגי קרפנטר (ג'וליה רוברטס) ב"תפוס את הכלה" עשתה קריירה מלהתחמק מחתונות, עד שהיא התאהבה. למרות זאת, היא כל כך נהנתה מההרגל שלה שהיא הבריזה גם מהחתונה הזו. בסופו של דבר היא התחננה לאייק (ריצ'ארד גיר) שייקח אותה בחזרה. היו נחסכים לה לא מעט זמן ועצבים אם היא לא הייתה בורחת מההתחלה.

לבטל

רוצה להתחתן? תתחתן. חושב שאהבת חייך היא בכלל אחת האורחות בחתונה ולא האישה שלצידך? תנסה שלא להיזכר בזה כמה רגעים לפני הטקס. לצ'ארלס (יו גרנט) של "ארבע חתונות ולוויה אחת" זה עלה באגרוף. הוא עוד יצא בזול.

מלחמת הכלות (צילום: עדי רם)
מלחמת הכלות | צילום: עדי רם
לריב עם החברה הכי טובה

מגיל גן בערך מלמדים אותנו שחברות זה הדבר הכי חשוב בעולם (כלומר, אחרי בריאות ומשפחה ועוד כמה דברים, אבל למה להתקטנן). ב"מלחמת הכלות" מוכיחים לנו שיום החתונה הוא הזמן הכי גרוע לריב איתן. מילא להרוס את החברות, אבל את לא יכולה לקחת את הסיכון במה שיקרה לשמלה.

להיות בן סטילר

כל דבר שיכול היה להשתבש, השתבש ב"פגוש את ההורים", שם פוגש גרג (סטילר), את המשפחה של אהובתו ומצליח לעשות את כל הפדיחות שבעולם: משריפת החופה בה מתחתנת האחות ועד שבירת אפה והצפת החצר בה נערכת החתונה בביוב. אנחנו מאחלים לסופי טייב התנסות חיובית יותר.

לתת למישהו שאתה לא מכיר לספר אותך

לא סתם כלות נוטות להתחרפן לפני חתונות ולא משאירות שום דבר ליד המקרה. יום החתונה הוא לא זמן טוב לניסיונות, בטח לא כאלו שקשורים למראה חיצוני. נינה אמנם אוהבת להחליף תסרוקות, אבל שלא תלמד ממרשל ("איך פגשתי את אמא") שנתקע עם שיער חצי בלונדיני וחצי מגולח, אותו נאלץ להסתיר בכובע מטופש.

אין תמונה
עכשיו בתפקיד אורח
לנסוע לווגאס

מסיבת רווקים היא מסורת חיובית סך הכל, אלא אם היא מערבת יותר מדי סמים, טיגריס וזאק גליפיאנקיס, כמו ב"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס". אם אתם רוצים להמנע משינויים של הרגע האחרון, אפשר להסתפק בפוקר וכמה בירות. ווגאס תחכה להזדמנות אחרת.

להפוך לברייזדילה

סטריאוטיפ הכלה חולת השליטה שמאבדת את הצפון הוא די מעליב. כולם מצפים שתהיי הכי יפה, שהאוכל יהיה טעים ושהחופה לא תהיה ארוכה מדי, והכל תוך כדי שאת שומרת על קוליות כדי שלא ידברו עליך מאחורי הגב ויגידו "היא כזו בריידזילה". אנחנו מציעים להציג לכל האורחים לצפות לפני בריאליטי המקורי שקרוי באותו שם, להבין שיש חולת שליטה ויש אמריקאיות משוגעות.