מייקל פסבנדר (צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL)
אפיל אירופאי | צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL
מייקל פסבנדר

עם תותב או בלי תותב, מיכאל פסבנדר יפה עד כאב.כן, פסבנדר הוא גם שחקן איכותי שהיה מועמד לאוסקר ומצליח לגלגל על הדרך לא מעט כסף, אבל במקרה שלו היינו אוספים אותו גם אם היה הומלס ברחוב שהודח מחוג דרמה ביסודי. פסבנדר בן ה-37 אמנם לא התמסד מעולם, אבל שמו נקשר בעבר לזואי קרביץ, האתלטית האולימפית, לואיז הייזל ונעמי קמפבל. אם הוא הצליח לשרוד את קמפבל, מדובר בבחור שיתמודד גם עם PMS קשה במיוחד, עוד נקודה לזכותו. נשאר רק לעצום עיניים ולדמיין איך זה לצאת עם מגנטו.

הקעקוע של הארי סטיילס  (צילום: Brian Lindensmith / Splash News, Splash news)
רוצה להכין אותי לבגרות? | צילום: Brian Lindensmith / Splash News, Splash news
הארי סטיילס

לבחור בהארי סטיילס זה קצת כמו לשחק באש, הרי "איי ניו יו וור טרבל וון יו קיים אין", וכולנו הולכות להתחרט על זה תוך חודש-חודשיים בזמן שהוא ימשיך להשתעשע עם קנדל ג'נר. למרות זאת, אי אפשר להתעלם מהקסם שלו. הוא אמנם רק בן 20, אבל מדובר בבחור שיצא עם אישה בת 31 כשהוא בן 17 בלבד, מה שרק מוסיף לתדמית הוומניזר שלו. לאחרונה נראה שהתהילה מתחילה לעלות לכוכב הצעיר לראש כשהוא חוטא בחטא הגדול של יוצאי להקות בנים: שיער ארוך אסוף בקוקו, כך שדייט ראשון במספרה הוא גם אופציה.

ליאם המסוורת' (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
משחקי הלוהט | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL
ליאם המסוורת'

כשקטניס בחרה בפיטה בסדרת הספרים של "משחקי הרעב", זה עוד היה הגיוני, אבל לא ברור איזו בחורה בעולם תעדיף את ג'וש האצ'רסון, חמוד ככל שיהיה, על ליאם המסוורת', שגם מגיע עם בונוס שווה במיוחד: ארוחות משפחתיות עם כריס המסוורת'. ליאם הוא האקס של מיילי סיירוס, אז ייתכן ויידרשו קצת כישורי טוורקינג כדי לכבוש את ליבו. לנענע את הישבן תמורת סיכוי לדייט עם גייל? ברינג איט און.

ריאן גוסלינג (צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL)
ריאן, אווה, התינוקת ואנחנו | צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL
ריאן גוסלינג

גוסלינג הוא אמנם אבא טרי ולהרוס משפחות זו הקארמה הכי גרועה שיכולה להיות, אבל רשימת רווקים מבוקשים בלי גוסלינג זה כמו ראש השנה בלי תפוח בדבש: יבשושי וחוטא למטרה. לכן במקרה של גוסלינג יש לדבוק בחוק הידוע: זה לא נגמר עד שלא רואים טבעת. ובכל זאת, וכדי קצת לנקות את המצפון, גם חיים משותפים עם גוסלינג, אווה ומנדז והתינוקת נלקחים בחשבון. העיקר שיוריד חולצה פה ושם.

הנסיך הארי וקרסידה בונאס (תמונת AVI: Paul Kane, GettyImages IL)
הג'ינג'י הלוהט הראשון | תמונת AVI: Paul Kane, GettyImages IL
הנסיך הארי

נכון שהקוד האתי שלנו פוסל ג'ינג'ים, אבל הארי כל כך לוהט ונסיך, שנוכל לסלוח על המעידה. אין בו את הממלכתיות העבשה של אחיו הגדול, שמחויב להעמיד שלל יורשים לממלכה הבריטית ולהקריח במסעות הסברה בעולם, והוא מעביר את מיטב זמנו בחגיגות מסביב לעולם. תוסיפו לזה תמונות ישבן מחממות לב שמזכירות לנו את חשיבותו של מוסד המלוכה, ותקבלו את הטוב מכל העולמות – הרבה כיף, מעט חובות, המון כסף. יתרונות נוספים – מבטא בריטי, היעדר חמות.

רוברט פטינסון- פוזות של גברים (צילום: handbag.com)
בוא נתנחם ביחד | צילום: handbag.com
רוברט פטינסון

ערפדים מיוסרים אמנם הפסיקו להלהיב אותנו עוד בימי אנג'ל של "באפי", אבל מוכרחים להודות שיש ברוברט פטינסון הרבה מעבר לתאוות דם ואנמיה כללית. אולי זה הסיפור עם קריסטן סטיוארט שבגדה והפכה אותו לקרבן עגמומי שרק מתחשק לנחם (בכל דרך שבה יבחר), ואולי זאת התחושה שמעבר לזבלוני נעורים צומח פה שחקן באמת סבבה. כמו כן, הוא חתיך מאוד.

ליאונרדו דיקפריו (צילום: Splashnews, splash news)
תכירו: ככה נראה רווק מבוקש | צילום: Splashnews, splash news
ליאונרדו דיקפריו

קצת משומש וכפי הנראה בחיים כבר לא יזכה באוסקר (וגם אם כן, יעדיף לקחת את אמא שלו לטקס), אבל חייבים להכניס את ליאו לרשימה, ולו רק על מפעל חיים. אחרי הכול הוא מצליח לצאת עם הנשים הכי יפות, להיפרד מהן כשהן מגיעות לגיל 25 ולהעלות במשקל בהתמדה ראויה להערכה. ובכלל, אם בר הייתה איתו וסקורסזה לא מפסיק להתעלק עליו, מי אנחנו שנסרב?

ג'וזף גורדון לוויט (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
מה זה אנחנו לעומת זואי דשנל? | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
ג'וזף גורדון לוויט

כי הוא ההוכחה לכך שילדים מכוערים יכולים להפוך לגברים הורסים, כי יש לו גומות חן וכי הוא נימול, שזה משהו שאסור להקל בו ראש וכי הוא התאהב בזואי דשאנל ב"500 ימים של סאמר", כלומר יש לו חרא טעם אז יש לנו סיכוי, קלוש ככל שיהיה. ובכלל, מבין שלל השחקנים קלי הדעת ונטולי המוח, הוא מצליח לתת את התחושה, גם אם כוזבת, של בחור חכם ומצחיק ומגניב. נקווה שהוא לא גיי, זה יהרוס לנו את היום לגמרי.

בראדלי קופר (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
דייט לאוסקר הבא | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
בראדלי קופר

למה נשים אוהבות דושים? כנראה כי הם נראים כמו בראדלי קופר. עם טעם מפוקפק (זואי סלדנה, רנה זלווגר) ושתי מועמדויות לאוסקר, קופר מבטיח את מקומו כרווק מתוסבך ומוכשר. הפנטזיה האולטימטיבית כוללת את קופר רץ אחרינו ברחוב ומספר לנו שהוא אהב אותנו מהרגע הראשון, תוך כדי שהוא בוהה בנו בעיניו הכחולות. התקפי קנאה יירשמו בכל פעם שיצלם עוד סרט עם ג'ניפר לורנס, אבל מתישהו כבר נתרגל.

ג'ייק ג'ילנהול ללא חולצה
ממלא מקום?
ג'ק ג'ילנהול

סיפורי אהבה הוליוודיים לא נועדו להחזיק כל כך הרבה זמן, תמיד יהיה שחקן חתיך יותר, מדובר יותר ומוכשר יותר, אבל הלב שלנו שייך לג'ילנהול מאז שפרץ לחיינו בדמות המתבגר המתוסבך ב"דוני דארקו". ג'ילנהול ממלא את החלל שהשאיר קלוני בצורה נאמנה למקור: הרבה מאוד אקסיות, מעט מדי מחויבות. האם סופו של ג'ילנהול יהיה כמו סופו של קלוני שבסוף החליט לוותר על חיי הרווקות? לא ברור, אבל לא מעט מתנדבות יסכימו לעוט על התפקיד.