1. סצנת האורגזמה המפורסמת במסעדה בסרט "כשהארי פגש את סאלי", לא הייתה כתובה בתסריט, והייתה רעיון של השחקנית מג ראיין.



2. במקור, הארי וסאלי לא היו אמורים לסיים את הסרט ביחד, אבל הבמאי שינה את הסיום לאחר שפגש את אשתו לעתיד במהלך צילומי הסרט.

3. במקור, "אשה יפה" היה סרט קודר ביותר, עם סיום פחות רומנטי – הסרט היה אמור להסתיים בנסיעה משותפת של וויויאן וקית לדיסנילנד, כשהיא "בוהה מהחלון במבט ריק".

4. השם המקורי של "אשה יפה", היה אמור להיות "3000", על שם מספר הדולרים שדמותה של ג'וליה רוברטס גבתה.



5. בסרט "נדודי שינה בסיאטל", רואים את מג ראיין יוצאת מדלת בניין בבולטימור, ואז את טום הנקס יוצא מדלת בניין בסיאטל - מדובר באותה דלת! ההפקה העבירה את הדלת בין שתי הערים.

6. טום הנקס הודה שהוא היה "רגזני ביותר" בצילומי "נדודי שינה בסיאטל", והתלונן על הכמות הגדולה של שורות הדיאלוג המוצלחות שהבן של דמותו קיבל.



7. כשג'וליה סטיילס בכתה בזמן שהקריאה את השיר שכתבה בסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך", הבכי לא היה מתוכנן, והדמעות היו אמתיות.



8. בית הספר התיכון בסרט "יש לה את זה", הוא אותו בית ספר מ"באפי ציידת הערפדים".



9. יו גרנט היה "מאוד זועף", בגלל סצנת הריקוד שלו בסרט "אהבה זה כל הסיפור", כי רצה שדמות ראש הממשלה הבריטי שגילם תהיה אמינה.



10. הגרסה הראשונה של התסריט של "אהבה זה כל הסיפור", הכילה ארבעה סיפורי אהבה נוספים, כולל סיפור אהבה בין שתי בחורות.

11. לפני ששיחקה בסרט "יש לך הודעה" למג ראיין מעולם לא היה מחשב פרטי.

12. הקומיקאי קן ג'ונג, ששיחק את הרופא בסרט "הדייט שתקע אותי", הוא באמת רופא מורשה.

13. בסצנת הלידה בסרט "הדייט שתקע אותי", תוכנן בתחילה לצלם לידה אמתית, אך זה דרש הוצאת רישיון עבודה לתינוק שעתה נולד, דבר שלא היה אפשרי.

14. סצנת הפרידה בעירום בסרט "קח את זה כמו גבר", לא הייתה כל כך מוזרה לשחקן ג'ייסון סיגל, כי גם בחיים האמתיים הוא נזרק פעם כשהיה עירום.

15. צילומי הסרט "בתול בן 40" כמעט הופסקו באמצע הצילומים, כי באולפן ההפקה חשבו שהכוכב סטיב קארל נראה כמו "רוצח סדרתי".

16. בסצנת השעווה בחזה בסרט "בתול בן 40", השחקן סטיב קארל באמת עבר תלישה אלימה עם שעווה, כדי לקבל את התגובות הכי ריאליסטיות.

 

mako תרבות בפייסבוק