קלאסיקות קולנוע אמיתיות לא מתות אף פעם, לא משנה כמה זמן עבר מאז שהוצגו לראשונה. אבל בעולם שבו הטכנולוגיה המתפתחת מאפשרת לנו לחוות אותן בדרכים שלא היו קיימות בעבר, יהיה מי שיידע לעשות כסף מכל העניין. המכון הבריטי לקולנוע ישחרר ב-28 באוקטובר גרסת אספנים מיוחדת של "2001: אודיסיאה בחלל" שעברה תהליך מורכב של "שחזור דיגיטלי", בדומה לזה שערך ג'ורג' לוקאס בטרילוגיה המקורית של "מלחמת הכוכבים".

לכבוד חזרת קלאסיקת המד"ב של סטנלי קובריק לבתי הקולנוע, לראשונה מאז 1968, שחרר המכון הבריטי לקולנוע טריילר חדש ומודרני לסרט. בניגוד לטריילר המקורי, שכלל אך ורק את נעימת הפתיחה "כה אמר זרתוסטרא" (שעובדה מחדש עבור הסרט), הטריילר החדש מתמקד במחשב העל "האל 9000" כדי ליצור את אווירת המתח והמסתורין, לצד ביקורות מפורסמות שליוו אותו לאורך השנים.

הביקורת הנועלת את הטריילר שייכת לכריסטופר נולאן, שסרטו החדש "בין כוכבים" שאב השראה רבה מ"אודיסיאה בחלל" ונחשב למי שעשוי להיות יורשו. "זהו הטריילר הטוב ביותר שראיתי לסרט אי פעם", סיפר יאן הרלאן, מי ששימש כמפיק בפועל של הסרט בראיון ל'הוליווד ריפורטר', "השימוש בקולו של האל ממש מבריק".