זה היה כנראה רק עניין של זמן. אחרי שהאגדות הקלאסיות של דיסני הפכו בשנים האחרונות בזו אחר זו לסרטי לייב אקשן משולבים באנימציה, גם "ספר הג'ונגל" עומד לקבל גרסה מציאותית משל עצמו. ספרו של רודיארד קיפלינג, שראה אור לראשונה ב-1895, עובד ב-1967 לאחד מהסרטים האהובים והזכורים ביותר של האולפנים. כעת כבר עובדים בדיסני על התסריט לאדפטציה מודרנית ובמסורת השנים האחרונות כנראה גם הרבה פחות אופטימית ונאיבית.

את גל העיבודים המחודשים של השנים האחרונות מוביל "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון מ-2010, שגרף מיליארד דולר בהכנסות ברחבי העולם על אף הביקורות הצוננות להן זכה ברחבי העולם. בעקבות ההצלחה הגיעו אל המסך עיבודים אפלים ופרובוקטיביים במיוחד של "היפהפייה הנרדמת", "כיפה אדומה" והשנה גם פריקוול ל"קוסם מארץ עוץ". על פי דיווחים בהוליווד גם "פיטר פן" ו"היפה והחיה" עומדים לעשות קאמבק בשנים הקרובות.

ספר הג'ונגל
חוזרים ליער. מוגלי ובלו
פרט מעניין בסוגיה הזו הוא שדיסני עשויים למצוא את עצמם מתמודדים ראש בראש עם אדפטציה נוספת של מוגלי ובלו. כבר לפני שלושה חודשים פורסם כי אולפני וורנר שכרו את סטיבן קלובס, התסריטאי של סדרת "הארי פוטר", כדי שיכתוב את התסריט. שמו של אנג לי הוזכר כמועמד מוביל לביים את הסרט. בשלב זה שני הפרויקטים נטולי שחקנים, מפיקים או תאריכי הפצה, אבל ההערכות הן ששני הסרטים יגיעו למסכים במהלך 2015. 

>> בואו לפייסבוק שלנו