אנג'לינה ג'ולי הפחידה ילדים ברחבי העולם עם תפקידה כמכשפה הרעה בסרט "מליפיסנט", ואם חשבנו שכשהיא חוזרת הביתה לילדיה הם מקבלים את הגרסה הרכה של אנג'י, אז כעת אנחנו מגלים שההיפך הוא הנכון.

לאחרונה, השחקנית אישרה כי היא תחזור לתפקיד בסרט ההמשך של "מליפסנט" - במה שתהיה הופעתה הקולנועית הראשונה מאז 2015. במסגרת פסטיבל הסרטים של טורונטו, ג'ולי סיפרה על ההכנות לתפקיד המכשפה, שכללו בעיקר ניסיונות הפחדה של ששת ילדיה הקטנים. 

היא סיפרה על ההורות המפוקפקת שלה ואמרה שהחליטה להשתמש בילדיה כשפני ניסוי כי חששה מהתפקיד ולא חשבה שהיא יכולה לעשות אותו: "כשידעתי שאני הולכת ל'מליפיסנט' חשבתי לעצמי ש'אני חייבת להתאמן, אני לא מספיק טובה, אני לא מוכנה". אז ג'ולי שכרה מורה לפיתוח קול כדי לעבוד על התפקיד, אבל העבודה האמיתית נעשתה מול ילדיה: "גיליתי את המבטא ואת כל שאר המרכיבים שלה כשעשיתי אמבטיה לילדים שלי". 

לא ברור כמה מששת ילדיה אכן היו באמבטיות האלה (כולם ביחד? אולי אנג'י בנתה אמבטיה מיוחדת שתכיל שישה ילדים?) אבל מי שלא היה שם, ג'ולי ניסתה לגרום לו לסיוטים: "אני חושבת שניסיתי 17 דברים שונים עליהם. הם היו אומרים, 'אמא, מה את עושה, תפסיקי לדבר כל כך מוזר'. יום אחד ממש השתגעתי ועשיתי את הקול והם נקרעו מצחוק. עשיתי את זה כל הלילה ולבסוף מצאתי את זה". למרות החששות, אפשר לשמוח שאנג'י לא צילקה את ילדיה באופן בלתי הפיך, שכנראה מאומנים כבר בשיגעונות של שחקנים אקסצנטריים ולא התרגשו.

mako תרבות בפייסבוק