מה הייתם עושים אם מחר היו משתלטים על העולם זומבים טורפי אדם? כנראה מתים בייסורים והופכים לזומבים בעצמכם, כמו שאר האנושות. אבל עובדי סניף אמריקני אחד של רשת "אייס" לא מתכוונים לוותר בקלות כזו, ויש להם תוכנית מפורטת.

הסרט הדוקומנטרי הקצר "When the Zombies Come" מציג את תוכניתם של העובדים הצעירים בחנות כלי הבית הענקית, שכוללת בין השאר הצטיידות ברובים ואקדחים אמיתיים (שנמכרים בחנות בהתאם לחוקים האמריקניים) והתבצרות על הגג עם מיכל פרופן שישמש הן כנשק והן לחימום אוכל במידת הצורך. העובדים מציינים שם את האובססיה שלהם לזומבים ובעיקר לסדרת הכבלים "המתים המהלכים".

הסרט כבר קיבל את הפרס הראשון בכנס "דראגון-קון" וזכה לתשואות כשהוקרן בפסטיבל "סאנדנס" השבוע, אבל זמן קצר אחרי שהועלה ל"יוטיוב" נתקבלה תגובת רשת "אייס", שהזדעזעה לגלות את שמה מקושר לאפוקליפסה.

"'אייס' לא היתה מודעת לכך שסרטון שמעודד התנהגות אלימה הופק ולא אישרנו שימוש במותג ובחנות לצורך הצילומים", נכתב בתגובה. "אנחנו מזועזעים וזועמים על כך שהאנשים הללו השתמשו במותג שלנו בסרטון. הסרט לא מייצג את החברה ואת עובדיה, שהם בעלי ידע רב ומסורים לשירות הלקוחות. אנחנו עושים מאמצים להסיר את הסרטון מכל המקורות ברשת. אנחנו מעריכים את לקוחותינו מאוד ונפגענו קשות מהסרטון".

לא ברור מה יותר הזוי בכל הסיפור – הרצינות התהומית בה מתייחסים העובדים לאפשרות שהזומבים יתקפו, או התגובה הרצינית לא פחות של רשת "אייס" לעניין. נראה כי בצל הדיונים על התיקון השני לחוקה אחרי הטבח בסנדי הוק, ב"אייס" חוששים בעיקר שמישהו עוד עלול ליישם את הרעיון המקורי לא רק נגד המתים המהלכים – אלא גם נגד אלה שעדיין חיים.

בואו לפייסבוק שלנו!