ובדיוק כשחשבנו שנרגע גל ההטרדות המיניות בהוליווד, חוזר לו טופיק פופולרי נוסף ונוראי לא פחות עבור נשים - באדי שיימינג. הפעם, הטוקבקיסטים מפגינים תצוגת תכלית ומזכירים שהם לא רק מבקרים שחקניות גדולות ממדים על הרגלי האכילה שלהן, אלא גם את מי שלעניות דעתם "רזה מדי" וצריכה לקבל עצות תזונה.

מי שהפכה למטרה היא השחקנית רובי רוז, בעקבות הופעתה עם חברותיה לקאסט הסרט "פיץ' פרפקט 3" בטקס פרסי המוזיקה האוסטרלי ARIA. הכוכבת האוסטרלית בת ה-31, שהתפרסמה בזכות תפקידה כסטלה ב"כתום זה השחור החדש", עוררה דאגה בקרב קהל המעריצים שלה לאחר שלבשה לטקס חליפה אלגנטית שנראתה כאילו היא גדולה עליה במידה או שתיים. 

הדאגה התחלפה מהר מאוד בציוצים "מתחשבים" בסגנון "את נראית חולה, אהובה" ו"אלוהים אדירים - רובי רוז כל כך רזה!". הגולש גארת' הוסיף וציין ש"רובי רוז נראית קצת בתת משקל" בעוד מאריי קונלין קיווה ש"הרוח לא תגיע ל-ARIA, כי היא תעיף את רובי רוז". לעומתם, היו מספר מעריצים שטענו כי רוז נראית מצוין, אך כששטף התגובות הרעות לא מפסיק להגיע - כנראה שגם בחורה שנראית קשוחה כמוה לא מצליחה להישאר אדישה. 




נכון לכתיבת שורות אלה רוז טרם הגיבה לתגובות על ה-ARIA, אך למגזין "NW" היא לא ויתרה, לאחר שזה האחרון רמז כי השחקנית נראית במצב בריאותי לא טוב, ושוחח עם דיאטנית שטענה כי משפחתה של השחקנית צריכה לעודד אותה להעלות במשקל "לפני שזה יהיה מאוחר מדי". רוז לא נתנה לזה לעבור לידה, והחליטה לענות לה ברצף הודעות בטוויטר, שם כינתה אותה שיפוטית: "את פזיזה ושום מומחה בהוליווד צריך לנהוג כמוך. לומר למגזין שמנהליי, חבריי ובני משפחתי צריכים להתערב ולעזור לי לפני שזה יהיה מאוחר מידי ושאני שוקלת 44 קילו (אני כנראה הייתי בבית חולים אם זה היה נכון) כל כך מרגיז וחסר אחריות". לאחר מכן, רוז הזהירה אותה לא להגיב שוב על משקלה, ושתעזוב אנשים בשקט. אנחנו איתך.

Thanks Vogue xx @voguemagazine

A post shared by Ruby Rose (@rubyrose) on

mako תרבות בפייסבוק