Can't wait for the action packed @michaelbay #DoraTheExplorer starring @iambeckyg - they killed Boots now she will explore the world to seek her revenge...... Or something XD

A post shared by Bosslogic (@bosslogic) on

ב-2019 יגיע לאקרנים סרט הקולנוע של "מגלים עם דורה". כן, אותה תכנית שכל ילד עד גיל חמש מכיר בעל פה. עד כאן הכול בסדר, נכון? ניקולודיאון הרי כבר הפיקה כמה מסדרות האנימציה שלה לסרטים, שהגדולים ביניהם היו הסרטים המצליחים של "בובספוג מכנסמרובע". אבל ככל שמתגלה עוד מידע על העיבוד הזה, כך אנחנו הולכים ומאבדים את תומתנו יחד עם דורה. 

עכשיו  כבר ידוע שהסרט על הילדה המקסיקנית הכי מעצבנת בעולם, יגיע אלינו כסרט לייב אקשן (כן, עם שחקנים) ויגולל את קורותיה של דורה כטינאייג'רית שעוברת לעיר הגדולה על מנת לגור עם דייגו, בן דודה ואחת הדמויות בסדרה. לא ברור עוד מה עלה בגורלו של בוץ הקוף או של חטפני השועל, אבל לגבי האחרון אנחנו די בטוחים שהוא יושב בכלא. 

הסיבה להייפ סביב העיבוד הזה, היא שהאחראי להפקת הסרטים הוא לא אחר מאשר מייקל ביי - הבמאי של סרטי ה"רובוטריקים" ואדם שידוע בחיבתו למכוניות מתפוצצות ודוגמניות בביקיני. את הסרט עצמו יביים ניקואלס סטולר, שביים בעבר את "שכנים" עם זאק אפרון וסת' רוגן - לחלוטין לא סרט לילדים.

אז האם תחת שרביט הבימוי הזול של ביי נראה את בוץ הקוף כרובוט שיורה באנשים? כנראה שלא. אבל נראה שפאראמאונט, האולפנים עבורם ביי מפיק את הסרט, לגמרי מתלהבים מהפרויקט ומקדמים אותו ליציאה לאקרנים כבר בעוד כשנתיים. 

עבור רוב חובבי הקולנוע הראוי, מדובר בבשורות עגומות. אבל עבור אדם אחד, מדובר בהזדמנות להגיד "אמרתי לכם!" לעולם כולו. ב-2012, העמוד "College Humor" העלו סרטון קצר בו מוצגת דורה (אריאל וינטר מ"משפחה מודרנית") כדמות בסרטי אקשן בתחביב האהוב על אנשים ברשת - פארודיות על סרטי מייקל ביי. חמש שנים לאחר מכן, כבר מדובר במציאות. אז מי צוחק עכשיו, אה?

mako תרבות בפייסבוק