תיקים באפילה
מאלדר וסקאלי בתדרוך יציאה
יותר מעשור חלף מאז שמאלדר וסקאלי עזבו אותנו להתמודד עם קונספירציות ממשלתיות ותופעות טבע מוזרות בכוחות עצמנו, כשהם מותירים מאחוריהם קהל מעריצים גדול עם רעב לעוד. בשנים שחלפו הפך דיוויד דוכובני לסופר המדוכדך האנק מודי ב"קליפורניקיישן" וג'יליאן אנדרסן דילגה לה בין דרמות פשע בריטיות לעיבוד הטלוויזיוני של "חניבעל", אבל התקווה לחזור לסיבוב נוסף בתפקיד סוכני ה-FBI המשיכה ללוות אותם.

השניים כבר כיכבו בשני סרטי "תיקים באפלה" בשנות ה-90. הסרט הראשון ב-1998 נחשב להצלחה קופתית מסחררת אחרי שהפך תקציב של 6 מיליון דולר להכנסות של 84 מיליון, אבל הניסיון השני, "תיקים באפלה: רוצים להאמין" מ-2008 לא הצליח אפילו לכסות את ההשקעה. הביקורות האכזריות וחוסר העניין הציבורי נראו כמו המסמרים האחרונים בארון של המותג, אבל לא אם זה תלוי בצמד הכוכבים.

"כל התנאים לסרט נוסף מוכנים", סיפר דוכובני בראיון שהעניק ללוס אנג'לס טיימס, "ג'יליאן ואני מוכנים לעשות את זה וגם כריס קרטר (יוצר הסדרה) בעניין. הכל תלוי באור הירוק של אולפני פוקס". אחרי הרבה ניסיונות כושלים בשנים האחרונות, נראה שחגיגות 20 השנה לפרק הראשון של הסדרה עשויות להיות הטריגר שיוביל לאישור המיוחל.

דוכובני המשיך וחשף שההכנות לסרט המיוחל נמצאות למעשה כבר בעיצומן. "אני חושב שכריס כבר עובד על תסריט, זה מה שהוא סיפר לי. ואם הוא עובד על תסריט זה כנראה בגלל שפוקס רוצה לראות אותו ומעוניינת לנסות. אני קורא לכל המעריצים להתחיל את הקמפיין הזה כבר עכשיו ולהראות את האהדה שלכם. כולנו נשמח לחזור לעשות עוד מהחומרים האלה".

>> מפתיע: פופקורן מגן עליכם מפרסומות
בואו לפייסבוק שלנו