ניו וטריניטי
יאללה, הפעם בתלת מימד
שמועה חדשה שנולדה באתר Latino-Review טוענת שבקרוב נזכה לראות טרילוגיה חדשה מעולמה של מטריקס. על הכתיבה צפויים להיות אחראים לא פחות מהאחים אנדי ולאנה וואשובסקי, שעמדו גם מאחורי הטרילוגיה המקורית, אבל עדיין לא ברור אם הם הולכים לביים גם אותה.

בשנים האחרונות ראינו כיצד הוליווד מחזירה קלאסיקות אהובות בדמות עיבודים מחודשים, סרטי המשך או סרטים מקדימים, ואכן מטריקס הוא לא שובר הקופות הראשון שמתכונן להיות מצולם מחדש בקרוב (ריבוט). באולפני וורנר מתכננים גם גרסה חדשה של "גודזיליה" וגם גרסאות מחודשות ל"פארק היורה", "היום השלישי" ו"צבי הנינג'ה" עומדות על הפרק. ריבוטים אחרים שהופצו בעשור האחרון, בינהם "באטמן", "ספיידרמן", "אקס מן" ו-"סופרמן", זכו להצלחה קופתית יפה ועודדו את הטרנד בהוליווד.

במידה והעיבוד המחדוש אכן יחזיר את "מטריקס" למסך הגדול, קיימת אפשרות שלא יהיה צורך בכוכבים המקוריים של הסרט כמו קיאנו ריבס ולורנס פישבורן (שחזר לאחרונה לדמותו של מורפיוס בפרסומת לסופרבול). בתוך העולם הנרחב של המטריקס קיימים אינספור סיפורים חדשים שניתן לספר במקביל לקו הסיפור המקורי. ההתפתחות הטכנולוגית שהתרחשה מאז הסרט האחרון, רק תאפשר לאח והאחות ללכת רחוק יותר עם דמיונם הפרוע.

עוד בערוץ התרבות:

עם זאת, זה המקום להזכיר ששני סרטי ההמשך נחשבו לכישלון מבחינה ביקורתית וגם מצידם של מעריצי הסרט המקורי. הפוטנציאל של העולם הטכנולוגי-פילוסופי של מטריקס הוא עצום, אבל כך גם הסיכוי להפוך אותו לטיפשי מדי כפי שכבר קרה.