טום הידלטון, אידריס אלבה וכל השחקנים האחרים שקיוו לגלם את "בונד, ג'יימס בונד", יאלצו לחכות בסבלנות, כי הסוכן מספר 007 הכי קשוח (ובלונדיני) לא יוותר על התפקיד בכזאת קלות, או לפחות כך זה מסתמן. לאחר שאמר כי הוא מעדיף להתאבד מאשר להשתתף בסרט נוסף בסדרה, דניאל קרייג בכל זאת חוזר לתפקיד ג'יימס בונד. ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי הופעתו של השחקן בסרט הבא, ה-25 במספר, בסדרת סרטי בונד, היא "עניין סגור" ("Done Deal").

חברת ההפקה הבריטית האחראית על סרטי בונד הוציאה אתמול (ג') הודעה על הסרט הבא בסדרה, שייצא לאקרנים ב-8 בנובמבר 2019. בהודעה לא נחשף שם הסרט, הבמאי, או מי יגלם את בונד, אך עם זאת, מקורות בחברת ההפקה מסרו היום ל"ניו יורק טיימס" כי קרייג ימשיך לשחק את הסוכן השרמנטי גם בסרט הקרוב.

כאמור, בראיון למגזין "טיים אאוט לונדון" בשנת 2015, לאחר צילומי "ספקטר" (הסרט הקודם בסדרה), קרייג הביע הסתייגות עמוקה מהרעיון של השתתפות בסרט בונד נוסף. כשנשאל האם ישקול את האפשרות, הוא הגיב: "כרגע אני מעדיף לשבור את הזכוכית הזאת ולחתוך לעצמי את הוורידים". השחקן, שהעיד אחר כך כי היה מותש מצילומי הסרט, אמר שאם יעשה סרט בונד נוסף "זה יהיה רק בשביל הכסף". 

בראיונות מאוחרים יותר אמר קרייג כי הגזים וכי אינו שונא את התפקיד. קרייג הסביר את אמירותיו הבוטות בראיון לתכנית הבוקר "Today", כמה ימים לאחר אותו ראיון האובדני: "אם אתה 200 יארד מהסיום של מרתון ומישהו רץ אליך ואומר, 'אתה הולך לרוץ עוד מרתון?', אתה תגיד לו שתי מילים, והן לא מתאימות לתכנית בוקר. אז זה היה כל הסיפור. היה לי ממש כיף לעשות את הסרט הזה, כנראה יותר כיף מכל שאר הסרטים האחרים ביחד". אמנם קשה קצת להאמין להסבר הנלהב, אך נראה שהשנים שעברו מאז הרגיעו מעט את הטראומה, וקרייג מוכן לצלול שוב לתפקיד התובעני.

mako תרבות בפייסבוק