טיימליין קייט וינסלט (צילום: צילום מסך youtube)
לא חותמת לכם | צילום: צילום מסך youtube
17 שנה חלפו מאז שיצא הסרט "טיטאניק" לבתי הקולנוע, וקייט ווינסלט עדיין מתקשה להתאושש מסצנת העירום בכיכובה, כפי שהופיעה בסרט.

ווינסלט גילמה את דמותה של רוז בסרט, ובאחד מרגעי השיא של סיפור האהבה עם ג'ק (ליאונרדו דיקפריו), דיגמנה עבורו בעירום לצורך ציור. כיום מודה השחקנית שהיא מרגישה "מאוד לא בנוח" לצפות בסצנה, ומסרבת לחתום על תמונות ממנה. "אני לא חותמת על זה. זה מרגיש לא בנוח. למה שאעשה את זה? ואנשים מבקשים ממני לעשות את זה כל הזמן". בהמשך היא מוסיפה: "תמונה שלי בעירום , שנלקחה מהסרט עוברת מיד ליד ואני תמיד אומרת 'לא!, לא רציתי שזו תהיה תמונה שאאלץ לראות 17 שנה אחרי".

זה לא הוידוי היחידי שהיה לוינלסט לאחרונה. השחקנית, שמככבת בימים אלו בסרט "מפוצלים", מודה שהיא נוהגת להקיא לפני סצנות חשובות. "משחק זה מפחיד. יש לי רגעים שאני חושבת שאני לא יכולה לעשות את זה ושכולם חושבים שאני גרועה. יש סצנות שממש מאיימות עליי כמו הסצנות ב"נער קריאה". אני מקיאה לפעמים, מה שקצת מביך אותי. זה האנרדלין", היא מספרת.

 עוד בערוץ התרבות:

למרות המבוכה וחוסר הבטחון שמפגינה ווינסלט, היא הופיעה בעירום בלא פחות מ-9 סרטים עד היום. 4 מתוכם היו מועמדים לאוסקר. סך הכל הייתה קייט מועמדת לפרס היוקרתי שש פעמים, וזכתה לאחוז בו פעם אחת על "נער קריאה" (2009). למרות ש"נער קריאה" כלל לא מעט סצנות נועזות, הצהירה קייט בעבר שהיא לא מתכוונת להתפשט שוב בסרט.