בכל סיטואציה אחרת, "Time to Thrive" (הזמן לשגשג), כנס קידום רווחתם של בני נוער מהקהילה הגאה, היה אמור לעבור מתחת לרדאר של מרבית חובבי התרבות בעולם. אבל נאום אחד הפך אותו הבוקר (שבת) לאירוע מכונן עבור אחת מכוכבות הקולנוע הצעירות והמוערכות בתעשייה. אלן פייג' בת ה-26 עלתה לנאום במהלך הטקס שנערך במלון Bally's בלאס וגאס, והיממה את הנוכחים במקום.

"אני נמצאת כאן היום מכיוון שאני לסבית", סיפרה פייג' לקהל, "ומכיוון שאולי יש באפשרותי לחולל שינוי. לעזור לאחרים לעבור תקופה קשה בצורה קלה ואופטימית יותר. אני מרגישה שעבורי זאת מחויבות אישית ושליחות ציבורית". לגבי הסיבות שהביאו אותה לבחור דווקא ביום הזה לצאת בהצהרה הדרמטית, אמרה: "עייפתי מלהסתיר ולשקר. סבלתי במשך שנים בגלל החשש לצאת מהארון. רוחי סבלה, הנפש שלי סבלה ומערכות היחסים שלי סבלו. אני עומדת כאן היום לפניכם מהצד השני של כל הכאב הזה".

אלן פייג' (צילום: Kristy Sparow, GettyImages IL)
"אני מרגישה מחויבות אישית ושליחות ציבורית". אלן פייג' | צילום: Kristy Sparow, GettyImages IL
פייג, ילידת נובה-סקוטיה בקנדה, פרצה לתודעת המבקרים וחובבי תעשיית האינדי כבר ב-2005, כשכיכבה במותחן "Hard Candy" בתפקיד מתבגרת שיוצאת להעניש גבר בו היא חושדת כפדופיל. ב-2007 הפכה מוכרת ברחבי העולם עם תפקיד ראשי ב"ג'ונו" של ג'ייסון רייטמן, שגם זיכה אותה במועמדות לאוסקר. ב-2010 כיכבה גם ב"התחלה" של כריסטופר נולאן ובקרוב היא צפויה לקחת חלק גם בקאסט עמוס הכוכבים של "אקס-מן: העתיד שהיה", שייצא לבתי הקולנוע בחודש מאי.