1. שיר:  The Doors - Riders On the Storm

במיוחד אם אתם בנסיעה, אבל לא רק. לשמוע את הגשם והרעמים, ולדמיין את טיפות הגשם נוזלות על החלון. תדמיינו, תדמיינו חזק.

2. סרט: "פארגו"

חטיפה שמסתבכת, נופים לבנים, הומור שחור ורציחות מקפיאות דם. האווירה הקפואה שהיטיבו ליצור האחים כהן היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להתקרר לגמרי.

3. טריילר: "פרוזן"

גדול עליכם סרט? תקועים בעבודה? קבלו דקה וחצי של הטריילר הכי מתוק וקריר שאנחנו מכירים: טריילר לסרט "פרוזן" ובלי שנייה אחת של אלזה. כמעט כמו לאכול ארטיק מבלי לקום מהכיסא.

4. סרטון: "שלומי הקואצ'ר"

אנחנו רק יכולים לקוות שדאגתם לבדוק שהכל תקין עם המזגן שלכם מראש, כי סביר להניח שהיום הוא חברכם הטוב ביותר. בכל מקרה, אם יש משהו שלמדנו משלומי הספק-מזגן-ספק-קואצ'ר מ"חדר וחצי" זה שהכל בראש. תחשבו קר – יהיה קר. ממליצים לכם לחשוב קפוא.

5. תמונה: טירת שלג בסין

יושבים מול המחשב כל היום? סדרו לעצמכם שומר מסך מצנן.

עובדים על מבצר השלג (צילום: dailymail.co.uk)
צילום: dailymail.co.uk

6. סדרה: "רצח בדם קר"

המקבילה הטלוויזיונית לשלג של "פארגו" שאינה המיני סדרה "פארגו", היא "רצח בדם קר". זו סדרת מתח בריטית שמתרחשת בעיירה הארקטית (הבדיונית) פורטיטיוד, שתושביה רגילים להתמודד עם דובי קוטב, ולא ממש יודעים מה לעשות כשלראשונה בתולדותיהם הם נתקלים במקרה רצח. סטנלי טוצ'י, בתפקיד חוקר ממשטרת לונדון, ייקח את זה מכאן.

7. פרסומת: "קוקה קולה"

אם ראיתם את סוף העונה של "מד מן", סביר להניח שכל מה שאתם חושבים עליו כשאומרים "קוקה קולה" זו הפרסומת הניו אייג'ית מ-1971. אבל אנחנו מחפשים אווירה קרירה, אז אולי דווקא זו מ-2012 תעשה לכם את זה.

8. סרט תיעודי: "אנטרקטיקה: שנה על קרח"

חשבתם פעם איך זה לחיות שנה שלמה מוקפים קרח? ואנחנו לא מדברים על לחזור אחורה בזמן לעידן הקרח, אלא על שנה במקום הכי קר בעולם: הקוטב הדרומי.
זה התחיל בקמפיין של קיקסטארטר והפך לסרט ששופך אור על המקום והאנשים שמבודדים משאר העולם וחיים בחשיכה 24 שעות ביממה. לא עוד סרט מזווית הראייה של מדענים, אלא מראה אמיתית של האנשים שעובדים במקום הכי קר על פני האדמה. פתאום שרב קיצוני כבר לא נשמע כמו הדבר הכי גרוע בעולם, אה?


9. טבע: פינגווינים

שרב כבד הוא הזדמנות מצוינת להיזכר בחיה הכי מגניבה בעולם.

10. ולסיום: קופים ארקטיים