אופרה ווינפרי מתכוונת לזנוח זמנית את תפקיד חביבת הקהל לטובת דמותה של מארי קרטר, סבתו האלימה של הקומיקאי ריצ'ארד פריור, בביוגרפיה קולנועית שתעשה על פי חייו. אלמנתו של הקומיקאי, ג'ניפר פריו, מספרת שווינפרי הראתה התלהבות רבה כשקראה את התסריט, וזאת על פי ידיעה שפורסמה באתר האינטרנט TMZ אתמול (שלישי).

סבתו של פריור ניהלה בית בושות, שם גדל כילד ובו עבדה אימו. כשהיה בן עשר השאירה אותו האם עם הסבתא, שנהגה להכות אותו. על פריור הוטלה המלאכה לשעשע את הלקוחות, רובם לבנים בורגנים ממעמד הביניים. בנוסף, לאחר מותו, חשף שומר ראשו של שפריור גם סבל מהתעללות מינית מצד אחד הנערים איתם גדל ומהכומר המקומי.

ריצ'ארד פריור (צילום: Hulton Archive, GettyImages IL)
מהקומיקאים החשובים במאה ה-20 | צילום: Hulton Archive, GettyImages IL
ווינפרי כבר הספיקה להעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם הבמאי לי דניאלס והשחקן, מייק אפס ("בדרך לחתונה עוצרים בלאס וגאס"), שיכנס לנעליו של פריור. המגישה והשחקנית כבר עבדה בעבר עם דניאלס בסרט "המשרת", שיצא לאקרנים בשנה שעברה. עדיין לא ברור מי תגלם את אלמנתו של פריור, שגם מפיקה את הסרט. שמועות מדברות על תחרות צמודה בין קייט הדסון ואן הת'אווי.

פריור היה קומיקאי, שחקן ותסריטאי אפרו אמריקאי, מהמובילים במאה הקודמת. במופעיו צחק פריור על הדינמיקה בין לבנים לשחורים בארצות הברית ומתח את גבולות הפוליטקלי קורקט. בערוב ימיו אף נבחר על ידי ערוץ קומדי סנטרל כסטנדאפיסט הטוב בהיסטוריה. פריור לא נמנע מלהתבדח על ילדותו והאלימות שחווה וגם דיבר בפתיחות על ההתמכרות שלו לאלכוהול ולסמים. פריור הלך לעולמו בשנת 2005, בגילל 65, מדום לב.