"קח צילום מסך של השיחה הזאת ותפרסם אותו בפייסבוק. אם תקבלו יותר מ-15,000 לייקים, ו-1,000 תגובות, אני אבוא לבקר (בישראל)". במילים האלה הבטיח ריאן ריינולדס לגולש תום יעקבי, את הגעתו לישראל. ריינולדס הבטיח, לפי סטטוס שפירסם יעקבי, שיגיע לבכורה הישראלית של הסרט דדפול שבכיכובו.

אומייגאד אומייגאד אומייגאד!!!!!

Posted by Tom Yakobi on Sunday, January 24, 2016

בתוך שעתיים (החל מ-12:24 בצהריים ועד כה), הגיע יעקבי ליעד, ומספר השיתופים, הלייקים והתגובות ממשיך לעלות. אז האם נראה את ריינולדס צועד על שטיח אדום (טוב, לבד אדום. טוב, בריסטול אדום) בכניסה לבית קולנוע ישראלי? אמ;לק: לא. זה פוטשופ.

גולשים חדי עין הבחינו בשגיאות קלות באנגלית בתשובה. וגם - נוסח הסטטוס דומה לסטטוסים דומים שרצו ברשת בימים האחרונים עם הבטחה למשהו חינם תמורת לייקים ותגובות.

אתמול (שבת), תושב בריטניה אלמוני בשם אהרון לינץ' פירסם שיחה עם חנות אפל כלשהי, לטענתו, והצליח להשיג ממנה אייפון חינם. החנות הבטיחה לו את המכשיר אם יקבל 150,000 ליקים ו-50,000 תגובות. הוא קיבל 288,000 לייקים ו-70,000 תגובות. כלומר הוא עמד ביעד. הוא לא עדכן מאז אם קיבל את המכשיר, ולא ממש ברור לאיזו חנות פנה. לפי צילום המסך יש לחנות 9,200 לייקים בלבד. יתכן שמדובר בחנות אפל מקומית באזור שלו, או פשוט בעוד זיוף.

Need some help hahah 󾌴󾌴

Posted by Aaron Lynch on Saturday, January 23, 2016

סטטוס בסגנון זה שהתפרסם לאחר על מכן ידי שחר חדש, ועלה בחיילים מצייצים, לקח את זה לכיוון אחר לגמרי - לייקים תמורת פרס שהוא אולי נכסף יותר מסתם אייפון חדש.

קשה לנו להאמין. אבל בואו ננסה!!תנו לייק, אולי יקרה הבלתי יאומן.Shahar Hadash

Posted by ‎חיילים מצייצים‎ on Saturday, January 23, 2016

גולש בשם גיא אורדיבר ביקש משהו קצת יותר צנוע בגירסה שלו לסטטוס. 

צריך את העזרה שלכם

Posted by Guy Ordever on Saturday, January 23, 2016

ואז הגיע יעקבי. הוא מספר בשיחה עם NEXTER שאין לסרט מספיק הייפ בארץ ושלא קונים כרטיסים. לדבריו הוא עובד בביטוח ולא קשור בכלל להפצה שלו בישראל, למי שחשד שהוא מקבל על זה כסף, אבל הוא ו-40 חבריו מעריצים שרופים של הקומיקס. "אני חולה על דדפול, וחולה על השחקן הזה, אז רציתי לעשות קצת רעש. הלכנו לפי ההייפ שהיה לאייפון החינמני ולסטטוס מחיילים מצייצים ויצרנו את זה".

אפשר לאהוב את הסרט גם בלי לנסות לעשות רעש ולמשוך לו קהל. מה בכל זאת המניע שלך?

אני באמת רוצה שהסרט יצליח ויהיה לו המשך. זה משהו שדדפול היה עושה. הוא הדמות הכי דפוקה בעולם הקומיקס. תראה את הטריילר ותבין ישר". ראינו. לא הבנו.

 

והנה, כמו בכל ז'אנר באינטרנט, הגיעו כבר הפארודיות.

אומייגאד אומייגאד אומייגאד )))):

Posted by Niko Watts on Sunday, January 24, 2016

 

צריך את העזרה שלכם

Posted by Yotam Becker on Sunday, January 24, 2016

 

אומייגוד אומייגוד אומייגוד!

Posted by Yair Kivaiko on Sunday, January 24, 2016