רגע לפני עליית המחזמר "ילדות רעות" לבמות ארצות הברית, חדשות משמחות נוספות מגיעות מצד סרט קאלט אחר ואהוב לא פחות (אם לא הרבה יותר) שיימצא את דרכו לברודוויי - "אישה יפה". המחזמר החדש, שיתבסס על הקומדיה הרומנטית האלמותית מ-1990, יעלה תחת ידיו של המוזיקאי בריאן אדמס וייכתב על פי ספרו של במאי הסרט המקורי, גארי מרשל המנוח, ותסריט הסרט של ג'יי.אף. לוטון.

ומי יכנסו לנעליהם (או עקביהם) האיקוניים של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר? את ויויאן תגלם סמנתה בארקס, אחת מכוכבות הסרט "עלובי החיים", בו גילמה את אפונין ואף הייתה מועמדת בזכות תפקידה לשלל פרסים (ביניהם גם בטקס הסאג). זה יהיה תפקידה הראשון בברודוויי. את אדוארד יגלם סטיב קייזי (גאס מ"חסרי בושה"), זוכה פרס טוני בעצמו על תפקידו במחזמר "Once". המחזמר יעלה לסיבוב ראשון בתיאטרון אוריינטל בשיקגו באביב של 2018, ובסתיו שלאחר מכן עתיד להגיע לבמות ברודוויי. 

מעבר לשניים הנ"ל טרם התפרסמו ידיעות ליהוק נוספות, אך בצד המנהלי - אדמס הקנדי כצפוי יהיה אמון על הצד המוזיקלי של המחזמר, וזוכה הטוני ג'רי מיטשל ("קינקי בוטס") יהיה על הבימוי והכוריאוגרפיה. מי שתפיק ותנצח על הכל היא פולה ווגנר, מפיקה מאוד מוערכת בהוליווד (שברזומה שלה תמצאו את "משימה בלתי אפשרית", "ונילה סקיי", "ג'ק ריצ'ר" ועוד המון סרטים בהם מופיע טום קרוז).

כידוע, "אישה יפה" עוסק בסיפור האהבה היפה (שעורר דיון לא קטן בעשורים מאז יציאתו, ודי בצדק) בין הזונה ויויאן לאיש העסקים אדוארד ששוכר את שירותי הליווי שלה. אז אם אתם באזור שיקגו ב-13 במרץ, זה הזמן להתחיל לרחרח לגבי פרטים נוספים. 

mako תרבות בפייסבוק