אל פנינג

השחקנית הצעירה לא נחה לרגע, כאשר ב-2017 עומדים לצאת לא פחות מארבעה סרטים בכיכובה (ביניהם "מרי שלי", בו תגלם את כותבת "פרנקנשטיין"), ועוד שני פרויקטים שצפויים לצאת ב-2018, ושני סרטים נוספים שתאריך יציאתם לאקרנים טרם הוכרז. פנינג השתתפה במספר סרטים שהוקרנו בפסטיבל קאן האחרון, כולל סרטה של סופיה קופולה ("אבודים בטוקיו"), "הנקמניות", והקומדיה הרומנטית/מד"ב "How to Talk to Girls at Parties" - בשניהם, אגב, לצד ניקול קידמן (שתגיע גם היא בהמשך הרשימה).

טום קרוז

כמו "המומיה" בכיכובו, גם קרוז החליט לצאת מהנפטלין, להסיר את מסכות הפנים ששמרו את עורו חלק וצעיר ולכבד אותנו בנוכחותו המעיקה מעט. בנוסף ל"המומיה", קרוז אישר כי הוא עומל על פיתוח סרט המשך ללהיט המיתולוגי "אהבה בשחקים", שעל פי הדיווחים יעסוק בעולמם הסוער והמסוכן של מפעילי מל"טים. קרוז כמובן גם עובד על סרט נוסף בסדרת "משימה בלתי אפשרית", אך אנחנו מצפים בעיקר להמשך שיתוף הפעולה שלו עם הבמאי דאג לימן ("קצה המחר") במותחן "תוצרת אמריקה", שעוקב אחר סיפורו האמיתי של הטייס האמריקאי שהפך בשירות ה-CIA למבריח הסמים הראשי של פאבלו אסקובר (דמות שתהיה מוכרת לצופי "נרקוס").

ניקול קידמן

ואם כבר מדברים על הצערת העור, גם האקסית המיתולוגית של קרוז החליטה לקחת הפסקה מטיפולי הבוטוקס האינטנסיביים ולחזור למסכי הקולנוע, כמו גם לאלה הטלוויזיוניים. קידמן השתתפה לצדה של פנינג ב"הנקמניות" ו-"How to Talk to Girls at Parties", שהוקרנו כאמור בפסטיבל קאן האחרון. בנוסף, קידמן תשתתף ב"אקווהמן" של DC, בעונה השנייה והמצופה של "קצה האגם" והביעה התעניינות בהשתתפות בעונה השנייה של "שקרים קטנים גדולים" המוצלחת.

דוויין "דה רוק" ג'ונסון

דה רוק, שרמז כי הוא מתכנן לרוץ לנשיאות ארה"ב, ייאלץ להסתפק עד אז בתפקידים ראשיים בשלושה סרטים השנה - "מהיר ועצבני 8" שזכה להצלחה בינלאומית, "משמר המפרץ" שזכה לביקורות שליליות מכל עבר, ובסרט הילדים "ג'ומנג'י: ברוכים הבאים לג'ונגל". ג'ונסון צפוי לככב בשלושה סרטים נוספים ב-2018, כשבמקביל הוא עובד על שמונה (!) פרויקטים נוספים, ביניהם עיבוד מחודש לסרט הפנטזיה האינפנטילי "שאזאם!" וסרט המשך ללהיט "סאן אנדראס".

בריאן קרנסטון

כוכב "שובר שורות" משתתף בשישה פרויקטים השנה, בהם סדרת הטלוויזיה "סניקי פיט" של אמזון, הופעה בתפקיד עצמו בסרטו של ג'יימס פרנקו "The Disaster Artist" ובאדפטציה אמריקאית ל"מחוברים לחיים" הצרפתי, שם יככב לצד קידמן הנ"ל. חשוב מכך, קרנסטון השתתף בסרט המצופה של השנה, אולי של העשור - העיבוד הקולנועי המחודש לסדרה המיתולוגית "פאוור ריינג'רס".

ברי לארסון

השחקנית זוכת האוסקר כיכבה השנה ב"קונג: אי הגולגולת" ובקומדיית האקשן "Free Fire". בנוסף לדרמות איכותיות כמו "The Glass Castle" שאמור לצאת בהמשך השנה, ברי תצטרף לשאר הכוכבים בני גילה, תלבש את מדי הלייטקס הנדרשים, ותגלם את דמותה של קפטן מארוול בסרט הבא של "הנוקמים" - "מלחמת האינסוף".

סמירה וויילי

כוכבת "כתום זה השחור החדש" (**ספויילר**ספוילר**), שמותה של דמותה הצית את המהומות עמד במוקד העונה החמישית, שיחקה כידוע גם בסדרה המדוברת "סיפורה של שפחה". בהמשך הקיץ נוכל לראות אותה גם בסרטה של הבמאית זוכת האוסקר קתרין ביגאלו ("מטען הכאב"), "דטרויט".

סקארלט ג'והנסן

הכוכבת הענוגה מג'נגלת בין השתתפות בשוברי הקופות מסדרת "הנוקמים", סאטירה פוליטית בחיקוי המוצלח של איוונקה טראמפ ב"סאטרדיי נייט לייב", ומותחן המדע הבדיוני "הרוח במעטפת". בנוסף, היא מככבת בקומדיה הנשית "לילה קשוח", תשתתף ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" ותתרום את קולה לסרט האנימציה של ווס אנדרסון "Isle of Dogs", שצפוי לצאת בשנת 2018.

כריס פיין

לאחר שכיכב לצדה של גל גדות בשובר הקופות הבינלאומי "וונדר וומן", פיין לא נח על זרי הדפנה וכבר הודיע כי יחזור לתפקידו כקפטן קירק בסרט נוסף בסדרת "מסע בין כוכבים", יחד עם שני סרטים נוספים שנמצאים בתהליכי הפקה. בשנה הבאה ניתן יהיה לראותו לצד ריס ווית'רספון, אופרה וזאק גאליפנאקיס בסרט ההרפתקאות הפנטסטי "A Wrinkle in Time"".

mako תרבות בפייסבוק