אם יש דבר אחד שהסרט "רפסודיה בוהמית" לימד אותנו (חוץ מזה שאפילו אנשים לא חביבים כמו רמי מאלק יכולים להפוך לכוכבים) (סליחה על ההשחרה, אבל באמת שהוא צריך להתנצל בפנינו), הוא שאין כמו סרט ביוגרפי מוזיקלי כדי להחזיר אמנים נשכחים למודעות הקהל, ובעיקר כסף לכיסים של מי שזכאים לתמלוגים. כי "רפסודיה בוהמית" הפך ללהיט ענק - הוא עדיין מוקרן במספר בתי קולנוע בישראל אחרי שעלה בנובמבר, הוא הרוויח עד כה יותר מ-896,000,000 מיליון דולרים מסביב לעולם, והיה מועמד לחמישה פרסי אוסקר.

אם אתם כבר לא מסוגלים לשמוע את קווין אבל הסרט עליהם פתח לכם את התאבון, הנה כמה סרטים מהז'אנר שיצאו ממש לאחרונה או יצאו בקרוב:

"הלכלוך (The Dirt)" - הסיפור של מוטלי קרו

היום השם מוטלי קרו בעיקר גורם לנו לחשוב על פמלה אנדרסון, אבל לפני שהיא וטומי לי הפכו לזוג, להקת המטאל האמריקאית זכתה לתהילת עולם די מהר. הסרט מבוסס על ספר באותו השם, שעוקב אחר הדרך שלהם להצלחה וההתרסקות הבלתי נמנעת. אייטיז, רוקרים שעושים החלטות גרועות והת'ר לוקליר, שהיתה בת הזוג של המתופף, ריצ'י סמבורה? כן, תודה. הסרט עלה לפני שבועיים לנטפליקס, וזכה לביקורות פושרות עד נוראיות - משהו שכדאי לקחת בחשבון.

"Street Survivors" - הסיפור של לינרד סקינרד

הסיפור של לינרד סקינרד הוא טרגי במיוחד - ב-1977, שלושה מחברי הלהקה נהרגו בהתרסקות מטוס, והסרט מתמקד בעיקר בכל מה שסבב את המאורע הזה. על פי הדיווחים, הוא הושלם כבר ב-2017, אבל עדיין לא יצא בגלל מאבקים משפטיים בין היורשים של חברי הלהקה שמתו והמתופף ששרד ושעל העדות שלו מבוסס הסרט. וכשרואים את רשימת השחקנים והיוצרים שקשורים אליו, כולם בדרגות שונות של אנונימיות, מבינים למה לאף אחד לא באמת בוער לשחרר את "Street Survivors" לבתי הקולנוע.

מתוך

"רוקטמן" - הסיפור של אלטון ג'ון

אלטון ג'ון עדיין בחיים, עדיין מצליח ועדיין אהוב (יחסית) - שילוב שנדיר למצוא בסרט ביוגרפי על דמות מפורסמת, אבל לאלטון ג'ון כל כך מגיע. אנחנו לא יכולים לחשוב על תזמון טוב יותר לסרט מרים וצבעוני על אחת ממלכות הפופ הכי צבעוניות וכישרוניות שהעולם ראה, ומסע יחסי הציבור של הסרט מנסה כבר עכשיו, כמעט חודשיים מראש, את ההייפ לסרט עם ביצועים חיים של צוות השחקנים לשיריו של ג'ון ושלל שיגועים וגאגים ברשתות החברתיות.

הסיפור של ארנל פינדה מ-Journey

לסרט הזה עדיין אין שם, אבל הוא מתבסס על אחת ההחלטה שעשו חברי להקת Journey ב-2007, כשבחרו בארנל פינדה, זמר וכותב מהפיליפינים, להפוך לזמר החדש של הלהקה האמריקאית שפועלת ברצף כבר משנות השבעים, ואחראית ללהיט/עינוי מוזיקלי "Don't Stop Believin'". מי שעומד בראש הפרויקט הזה הוא יוצר "עשיר בהפתעה", ששמע את הסיפור של פינדה וחשב שהוא מעורר השראה מספיק כדי ליצור סרט עלילתי שמתבסס על חייו עכשיו, ולא עוד כמה עשורים.

"יסטרדיי" - הסיפור של הביטלס

הפרויקט הזה מסקרן במיוחד, ולא דומה לשום דבר אחר ברשימה. השחקן הבריטי היימש פטאל מגלם זמר וכותב שירים, שמתעורר יום אחד לעולם בו אף אחד לא זוכר את הביטלס מלבדו, והוא מנסה להתחקות אחר הדרך שהם עשו כדי להפוך את עצמו לכוכב. ריצ'רד קרטיס ("ארבע חתונות ולוויה אחת", "נוטינג היל") כתב ודני בויל יביים, מה שאומר שיש כאן פוטנציאל ללהיט. כדי להשלים את סריית הסלבס הבריטיים, נספר שג'יימס קורדן ואד שירן יפציעו להופעות אורח.