רכבת הפסיכופתים שעליה עלה שיה לה בוף בשנים האחרונות מסרבת לעצור, בדרך כנראה לאשפוז מתוקשר מתישהו בעתיד הקרוב. אחרי הגניבות הספרותיות, ההופעות על השטיח האדום עם שק על הראש והשיניים ששבר לעצמו, מסתבר שלה בוף החזיק עוד קלף יחסי ציבור מוזר בשרוול. בראיון למגזין "Interview" חשף השחקן כי המיר את דתו במהלך צילומי סרטו החדש "זעם", ושמעתה הוא אינו עוד יהודי אלא נוצרי אדוק.

"הפכתי לאדם נוצרי, ולא בקטע של בולשיט מזוין, אלא בצורה אמיתית מאד", הסביר לה בוף, "לא הספיק לי לקרוא את התפילות על הדף. זה היה דבר אמיתי שממש הציל אותי...זאת הייתה כניעה מוחלטת של הלב, ויתור מוחלט על שליטה". לה בוף נולד לאם יהודייה ואב נוצרי ואף חגג את בר המצווה שלו בטקס חגיגי כשהגיע לגיל 13. בעבר הגדיר את היהדות כ"שותפות אמיתית עם האל שיכולה לעבוד רק בתוך תחומי היהדות".

fury (צילום: twitter)
עם הנוצרים שלייי | צילום: twitter
לה בוף טוען שמי שסייע לו בתהליך ההתנצרות הוא לא אחר מאשר בראד פיט, המפיק והכוכב של "זעם", ומי שבילה ימים ארוכים של צילומים כשהוא כלוא בתוך טנק עם לה בוף ושחקנים נוספים. גם דיוויד אייר, במאי הסרט, הוזכר על ידי השחקן כמי שליווה אותו בתהליך.

לאחרונה איים לה בוף כי קריירת המשחק שלו קרובה לסיום, אבל נראה שאנחנו עדיין לא ברי מזל עד כדי כך. בשנה הבאה הוא מיועד לככב במותחן "Man Down" לצדם של קייט מארה וגארי אולדמן. נקווה שישו יהיה בעזרו, הוא באמת זקוק לזה.

"זעם" יעלה לאקרנים בארץ בחמישי הקרוב.