נראה שפרשיות על היחסים המתוחים בין גברים ונשים בהוליווד ממשיכות להתפוצץ מאז קטסטרופת הארווי וינשטיין, והפעם מי שמצטרף לקלחת הוא לא אחר מג'ורג' קלוני. לפני שאתם ממהרים להיבהל נבהיר כי לא מדובר בתלונה על הטרדה מינית מצד השחקן, אך ההאשמות שעולות נגדו גרועות לא פחות. 

כזכור, בין השנים 1994-2009 הכוכב הוותיק שיחק בסדרת בית החולים המפורסמת "ER" וכעת, ונסה מרקז, שגילמה את האחות וונדי גולדמן בסדרה החליטה להתוודות בציוץ בטוויטר כי לאחרון היה חלק פעיל בפרשת הטרדה מינית שחוותה: "קלוני עזר להכניס אותי לרשימה השחורה בהוליווד ולמנוע ממני העסקה, לאחר שהתלוננתי על הטרדה על סט הסדרה", כתבה השחקנית. "'נשים שלא משחקות את המשחק מאבדות את הקריירה'. אני איבדתי".


לאחר שביקשו ממנה להסביר את דבריה, סיפרה השחקנית על הטרדות בסט הצילומים של הסדרה המצליחה ועל הערות גזעניות שנזרקו לעברה יותר מפעם אחת. "התלוננתי על כך וישר שאלו אותי אם אני מתלוננת על קלוני". 

ג'ורג' קלוני מיהר לצאת בהצהרה באתר "US Weekly", בה טען כי הוא לא ידע דבר על כניסתה של ונסה ל"רשימה השחורה" של הוליווד ולא היה מעורב בעניין. "לא יכולתי להשפיע על הקריירה שלה כשחקנית וגם לא הייתי עושה את זה לו הייתי יכול". כאמור, לאחרונה יצא קלוני נגד פרשת ויינשטיין וכינה את מעשיו המבחילים של המפיק "התנהגות שאין לה מחילה". למרות שהפרשיה בה השחקן מעורב אינה מאשימה אותו בדברים דומים, היא מציפה את בעיית יחסי הכוחות הלא מאוזנים שבין גברים לנשים בהוליווד, וקשר השתיקה שסובב את ההטרדות החוזרות ונשנות בתעשיית הבידור.

mako תרבות בפייסבוק