רוב הזוגות שאנחנו מכירים נהנים לשבת אחרי יום עבודה עם כוס קפה או יין, אבל יש זוג שלקח את השתייה הזוגית לרמה אחרת לגמרי – הם שותים את השתן של עצמם.

בתוכנית הבוקר של ITV הבריטית התארחו בקס לונג וג'ון דיקסון, זוג צעיר ואוהב. השניים יוצאים מזה שנתיים וסיפרו ששתן מתפקד עבורם כ"משקה אנרגיה". הם  דיווחו ששתיית השתן מסייעת להם לנטרל סימפטומים של דכאון, מבהירה את העיניים והופכת את העור לנקי יותר. אם חפצתם בשימוש חיצוני הזוג ממליץ על שתן כפתרון לחתכים וכוויות.

דיקסון, הצלע הגברית במערכת היחסים המשונה הזו, שותה כוס עד שתיים מהשתן של עצמו ביום מזה שבע שנים וזאת לאחר שחבר המליץ לו לעשות את זה. הוא סיפר שגדל כילד בעייתי וששתיית השתן הצליחה למתן אותו. "גיליתי שזה מאזן אותי, דברים נהיו רגועים יותר ויכלתי לחשוב באופן ברור". כשהוא הכיר את לונג לפני שנתיים הוא המליץ לה לשתות שתן כדי להתמודד עם דכאון ממנו סבלה. לונג ניסתה ומאז היא לא מוותרת על התענוג המפוקפק. "דיברתי עם אנשים ממקום העבודה של ג'ון והם סיפרו לי איך המנהג היטיב עימם, והחלטתי שאנסה בעצמי. במהלך החודשים הראשונים הרגשתי שמחה ורעננה – זה עבד ישר",  היא מספרת. "אם שכחתי לקחת כדור, הייתי שותה שתן במקום".

זוג שותה שתן (צילום: צילום מסך)
עוזר לעור הפנים ולדיכאון. כנראה שפחות עוזר ליום שיער רע | צילום: צילום מסך
אם דאגתם לגבי הטעם, הזוג טוען שזה תלוי במה שתאכלו ותשתו לפני. "זה מריח כמו שתן, ויש לזה טעם של שתן. אין טעם להכחיש את זה, אבל זה מנקה אותך. כשאתה ממשיך עם זה, אתה ממש יכול לטעום את האוכל שאכלת לפני", מספר דיקסון שגם לא נמנע מלהוריד שוט שתן ביחד עם זוגתו במהלך השידור החי.

השידור זכה לתגובות זועמות ונגעלות באתרי המדיה החברתית כולל אנשים שתהו האם הזוג שותה את השתן ישר מהאסלה ואם מדובר באנשים נורמלים. גם הרופאים לא מרוצים מהעניין. ברחבי המדיה נשמעו תגובות של רופאים שטענו בתוקף כי שתן הוא דרך של הגוף להפטר מרעלים ויש להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים טיפול דומה.