באופן כללי קשה לחזות הצלחה קופתית של סרט בקולנוע, אבל הסרטים של אדם סנדלר מפתיעים במיוחד. לפעמים הם פותחים בענק ("מגודלים 2" עם 41 מיליון דולר) ולפעמים הפתיחות שלהם חלשות כמו הסרטים עצמם ("תקועים בחופשה" עם 14 מיליון בלבד). לקראת סרטו החדש של סנדלר, "פיקסלים", הציפיות היו דווקא גבוהות. הסרט כולל אפקטים שלא אופייניים לקומדיות של סנדלר (וכנראה עלו בהתאם), ולצדו מככב לא אחר מפיטר דינקלג' - הלא הוא טיריון לאניסטר. אך "פיקסלים" רשם פתיחה מאכזבת עם 24 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע, והשאיר את "אנטמן" של מארוול במקום הראשון עם 24.7 מיליון.

במורד הטבלה נמצאים "המיניונים" עם 22 מיליון נוספים בסוף השבוע הזה, ו-262 מיליון בארה"ב עד כה ומעל 650 מיליון בהכנסות כוללות. הקומדיה של איימי שומר וג'אד אפטאו (ולברון ג'יימס!), "אסון מהלך", נמצאת במקום הרביעי עם נפילה משמעותית ל-17.3 מיליון דולר – למרות הביקורות האוהדות מאוד.

במקום החמישי: "ללא כפפות", דרמת האיגרוף של ג'ייק ג'ילנהול, עם כ-17 מיליון דולר. אחריה, עם קולות רקע של אכזבה קשה - דרמת הנעורים הרומנטית "ערים של נייר" עם 15 מיליון דולר בלבד. הסרט, שמבוסס על ספר של ג'ון גרין, הכניס הרבה פחות מאחיו הבכור משנה שעברה "אשמת הכוכבים". גם הופעת הבכורה של הדוגמנית קארה דלווין לא הצילה אותו.

ןבינתיים ברשימת הסרטים הרווחיים של כל הזמנים: "עולם היורה" מתמקם במקום השלישי, כשלפניו רק שני הענקים של ג'יימס קמרון – "אווטאר" ו"טיטניק". הם אמנם נמצאים הרחק באופק, אבל לפחות יש שכר להצלחה: השבוע גילינו שעוד סרט בסדרת הדינוזאורים יגיע לאקרנים ב-2018. כי מישהו צריך לשבור את השיאים החדשים.